Gå til innhold

NwN2 kooperativ gruppe? Bli med!


Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært morsomt å hatt noen å spille med! Å siden jeg bestilte NwN2 for noen timer siden får jeg det sikkert ikke før torsdag eller noe (ikke på lager).

 

 

-De som blir med må egentlig være mest mulig aktiv på PC'n, forumet og MSN.

 

De som blir med sender jeg PM til med epost adresse så vi snakkes på messengeren :roll:

 

 

 

Det er alltid mer motiverende med folk som spiller sammen med deg og hjelper til!

 

 

 

 

edit: Hamachi server (Lokalt nettverk over internett :) )? Enklere å sette opp og ingen ubydte gjester!

 

 

 

 

 

Edit2:

Her er de som er med og hva de kan spille som:

 

Meg: Cleric

Ashmantle: Wizard eller sorcerer

Chiraen: Ranger

Pantzman: bard

 

 

RogueAlien: Fighter/barbar (blir kanskje utestengt :( )

Gruppe stenges foreløpig!

 

 

 

Ekstra info:

-Ashmantle hoster

-Hamachi link

-Ironmann vil være med. Må drøftes!

 

 

 

 

 

 

[email protected]

 

Legg meg til på msn

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger flere! Barbarer, fighters, sorcerers\wizards, bards (WOOHOO!), rangers og whatsoever! Og selvsagt en server. PC'n min klarer neppe å drage en server og spille samtidig.. Med mindre jeg har settingsene på noe ekstremt sugent! (på tide å skaffe seg et bærbart monster!)

 

 

Drit i om du ikke er noe god.. Jeg suger som cleric, men etter en time går det som smurt! Bards fikser ekstra buffing og barbarene holder seg i live! Vips så er vi uslåelige (til vi møter noe virkelig stygt noe...)

 

 

Pass på at harddisken til den som setter opp server er stor! Vi må lagre veldig ofte i tilfelle noen mister forbindelsen (og før vi går inn i huler! Det er fælt å ikke save da..)

 

 

 

Si at vi har en som sloss (trenger egentlig 2), vi har en bard (eller får tak i en ekstra). Jeg som cleric har noen skikkelige AOE spells, men vi trenger en ekstra spellcaster (wall of fire til beskyttelse).

 

Ergo, vi er 3 og trenger minst to til (tror jeg vet om noen!)

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

Hvis vi bruker Hamachi så er det vel ikke så veldig krevende er det det da?

Har ikke kjørt et spill over sånn men min maskin er slik..

 

Celeron D 2,8 Ghz

Asus GeForce 6600 256mb (men fra denne uka og utover blir det Asus 7600 GS 512 mb)

1 gig ram

160 gig hd

2,2 connection speed

 

Jeg spiller gjærne en krigertype barbar, fighter eller ranger.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne være med, men pga arbeids tidene mine så har jeg nesten ikke tid noen dager, jobber seint flere dager i uka og må være litt sosial de dagene jeg ikke jobber seint.

 

Har en lvl 5-6 bard med bakgrunn som "ladies man" :!:

 

Jeg får komme tilbake til dette, skal til å stenge butikken og reise hjem.

Lenke til kommentar
Burde jeg kjøpe nevervinter nights 2

jeg lurer på hva jeg helst burde kjøpe av neverwinter og gothic3

7230918[/snapback]

 

Begge er i utgangspunktet bra spill, men Gothic 3 lider av altfor dårlig "polishing" og har derfor mye bugs. Dette blir forhåpentligvis fiksa senere. NWN2 gir nok mest for pengene med tanke på mods og slike ting. Har nok mer glede av det over tid, enn av Gothic 3. Selv synes jeg NWN2 også har litt småproblemer, hovedsaklig forbundet med kameraet. Vet det er flere som har lagt merke til dette. Kan jo håpe på at dette blir bedre etterhvert :)

 

Mulig jeg og en kompis kjøper spillet snart. Da kan det jo hende vi blir med på litt coop :) Isåfall kan vi stille opp med rogue/assassin, monk, paladin/divine champion, og sorcerer.

Lenke til kommentar

Chiraen, du er inne om du vil!

 

Vi tar inn andre også, men de jeg har skrevet opp er høyest prioritert. Og vi trenger en bard og en munk. Sjekker MSN lista mi etter folk nå....

 

 

edit: Har hørt at det er maks anbefalt grense på 4 personer. Hvorfor? Delay eller noe som dannes? Vansklig å holde orden på folket?

 

 

Muligens at vi må om organisere litt.. Inntaket stenges imidlertidig, men om det ser ut til å gå greit så tar vi inn folk (skriver dere opp uansett forresten)

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne være med, men pga arbeids tidene mine så har jeg nesten ikke tid noen dager, jobber seint flere dager i uka og må være litt sosial de dagene jeg ikke jobber seint.

 

Har en lvl 5-6 bard med bakgrunn som "ladies man"  :!:

 

Jeg får komme tilbake til dette, skal til å stenge butikken og reise hjem.

7233511[/snapback]

 

 

Jeg har 6mbit LYSE tilkobling og rask nok PC, så jeg kan hoste spillet.

Send meg en mail når alle er klare, så svinger vi sverd og spells.  :w00t:

7235315[/snapback]

 

 

UPDATE:

Ashmantle hoster og Pantzman joiner som BARD. Gruppe stenges og vi starter så snart alle er klare!

 

Igjen så setter jeg opp emailen min: [email protected]

Pantzman, jeg tar deg fra den andre adressen min (vi spillte NS før husker du :p)

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...