Gå til innhold

SP2 ødvendig for nye spill ikke skal hakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har et problem som er omtalt i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=656548

Har oppdatert alt av andre drivere til skjermkort og alt, men kan det ha noe med saken å gjøre at jeg har SP1 og ikke SP2?

Spillet jeg prøver å spille er Dark Messiah of Might and Magic.. Spillet funket hos en kamerat som ahr litt dårligere pc, men han har SP2 innstalert..

Kan det ha noe å si for om et spill hakker under spilling eller ikke?

Håper på flere svar her, på forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde nå ikke ha skulle jeg tro.. Det kan jo ha noe med DirectX å gjøre. Prøv foreksempel å legge inn nyeste/oppdatere/innstalere på nytt DirectX å få tak i siste skjermkort drivere.. Er det bare dette spillet du opplever problemer i?

Skrevet
Det burde nå ikke ha skulle jeg tro.. Det kan jo ha noe med DirectX å gjøre. Prøv foreksempel å legge inn nyeste/oppdatere/innstalere på nytt DirectX å få tak i siste skjermkort drivere.. Er det bare dette spillet du opplever problemer i?

7224033[/snapback]

nyeste directx fulgte med spillet, og nyeste skjermkortdrivere er lastet ned...funker ikke forde..

er bare på dette spillet ja..men det er også det nyeste jeg har da..

Skrevet
Har ikke alt på bånn-gass da, eventuelt feil grafikktype (ikke OpenGL?)..? Hva er isåtilfelle problemet med å laste ned SP2, er windowsen uoriginal siden du ikke har prøvd å laste den ned enda?

7224139[/snapback]

nei den er orginal, bare lurte på om det var nødvendig før jeg eventuelt gjorde det

Skrevet

Uansett vil nok ikke SP2 skuffe deg så mye. Så lenge Windowsen er original er den vell egentligt bra å ha. Men å innstalere SP2 på en datamaskinen som ikke er original er vell heller et lite helvete. Husk at du får en masse forbedringer med også. Det største jeg har oppdaget er at på boot-screenen forsvinner "professional" eller "home edition" men uansett :p ... Pleier ikke å skade noe spesielt, det har jeg heller opptatt få ganger. Men jeg har da også SP2 på Windows CDèn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...