FM Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hei. Jeg har Opera 9.02 og har et problem med ikonene til bokmerkene mine. De fleste er riktige i forhold til den siden de skal være til, men bokmerket mitt til diskusjon.no har av en eller annen merkelig grunn fått "gmail-konvolutt"-ikonet og ikke den blå logoen med personen som snakker i roperten. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Er litt irriterende med bokmerker som viser feil ikon når jeg skal ha de på verktøylinjen med bare ikoner og uten tekst.
Mørbradbiff Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Bruker å få dette problemet selv når jeg legger bokmerker ut på verktøylinjene. Jeg bruker å fikse det med å legge bokmerket ut på nytt. Jepp irriterende, har vært slik i flere av d siste operaversjonene :/
FM Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Jeg får det ikke fikset selv om jeg legger bokmerket ut på nytt. Virker som om Gmail-konvolutten har bestemt seg for å være diskusjon.no-ikonet i all sin levetid. Utrolig irriterende.
Mørbradbiff Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 hmmm, når du sier det så får jeg ikke vekk Western Digitallogoen vekk i fra diskusjon.no ikonet... :S
qualbeen Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 prøv å tøm cachen (verktøy -> slett private data). Er ikke sikker på om det hjelper, men det er verdt å prøve Trykk gjerne på "detaljer" for å velge mellom hva som skal slettes. Selv tror jeg det holder med å bare hake av "tøm hele mellomlageret", men jeg er noe usikker..
FM Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 (endret) Prøvde nå å slette en og en ting og når jeg haket av "Fjern tidspunkt for besøk av bokmeker" og trykket slett og så skulle lagre diskusjon.no som bokmerke så var ikke gmail-ikonet der lengre, men i det jeg la det til blant mine hurtigbokmerker så dukket konvolutten opp igjen. Forbanna gmail-ikon. edit: Etter restart av Opera forsvant alle ikonene og gmail-konvolutten. Nå har jeg intet ikon på diskusjon.no, men det er for så vidt helt greit. Takk for hjelpen. Endret 5. november 2006 av FM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå