Gå til innhold

Gothic III review


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville nu bare sige at der var et stort potentiale hos disse spiludviklere.

 

De skal bare have muligheden for bedre vejledning som gör at de kan färdiggöre et spil på en ordentlig måde.

 

Jeg synes jo at Gothic III på sin måde viser et fantastisk univers, og det ville väre for voldsomt hvis man sagde at spiludviklerne ikke måtte få lov til at udgive spil.

 

Tänk hvad disse spiludviklere virkelig ville udrette hvis de var endnu bedre?

Lenke til kommentar

Han der var vel en av de som ikke klarte og komme seg igjennom de første 5-10minuttene av de tidligere spillene og dermed hater hele Gothic-serien tenker jeg.

Det der er ikke en god omtale av et spill, han var kanskje ærlig (utifra sine egne meninger) men veldig misvisende.

 

Jeg kan ikke si noe om bugs i pillet da jeg kan har spillt det i maks 20min uten og ha merka noe nevneverdig, ''plassen'' er jo helt fantastisk laget da og samme med musikken.

Det er absoult potensiale i dette spillet spesiellt om de fikser alle du bugsa som snakkes om og får opp ytelsen på en eller annen måte, jeg kan ikke si annet enn Godt jobba PB og Takk for en god serie :thumbup:

 

edit: Uhlan, har du i det hele tatt prøvd noen av spillene og faktisk spillt de?

 

edit 2: Velkommen til forumet cymru! tenkte ikke over det med en gang. :D

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Haha. Føler den omtalen der sa mer om skribenten enn om spillet. Hadde det kun vært pga. bugs så ville det vel vært greit nok, men han sier også at selv om spillet ikke hadde hatt diverse feil ville det vært dårlig. Gothic III burde definitivt vært utsatt en måned eller to, men spillet er allerede et av de beste på flere år, og hvis de får polert det med noen patcher til så blir det et av de aller beste spillene jeg noen sinne har spilt.

Lenke til kommentar
Han der var vel en av de som ikke klarte og komme seg igjennom de første 5-10minuttene av de tidligere spillene og dermed hater hele Gothic-serien tenker jeg.

Det der er ikke en god omtale av et spill, han var kanskje ærlig (utifra sine egne meninger) men veldig misvisende.

 

Jeg kan ikke si noe om bugs i pillet da jeg kan har spillt det i maks 20min uten og ha merka noe nevneverdig, ''plassen'' er jo helt fantastisk laget da og samme med musikken.

Det er absoult potensiale i dette spillet spesiellt om de fikser alle du bugsa som snakkes om og får opp ytelsen på en eller annen måte, jeg kan ikke si annet enn Godt jobba PB og Takk for en god serie :thumbup:

 

edit: Uhlan, har du i det hele tatt prøvd noen av spillene og faktisk spillt de?

 

edit 2: Velkommen til forumet cymru! tenkte ikke over det med en gang. :D

7218999[/snapback]

 

 

Har spilt G3 siden dagen etter det kom ut og har en char på lvl 48, så ja, jeg har lagt 'litt' tid ned i spillet. Har ikke spilt G1 eller 2 men det er uansett irrelevant.

Review'en er etter min mening helt ok. Ville selv gitt det 3/10 eller maks 4/10 (det ligger på hyllen nå, gidder ikke mer).

 

Mitjmannen: hvilket annet produkt ville du akseptert var så mange feil med som dette? En bil som går på 2 av 4 sylindre? En halvfull kartong melk? En bok med halvparten av sidene i?

Fordi om du er fanbåi og har spilt alle spillene og er beredt til å tilgi PB alt i hele verden får være din sak, jeg setter faktisk krav til det jeg kjøper. Og dette er bånn i bøtta. Puktum.

 

Om spillet har potensiale eller ei gir jeg en god F i, produktet som det er nå er katastrofalt dårlig og har nå gått meg på nervene lenge nok.

Måtte PB aldri gi ut et nytt spill. (Eventuelt kan spillutviklerne krype tilbake under den steinen de kom fra og gi ut sitt fremtidige møl på en obskur fanbåi-label i inste dusseldorf).

Lenke til kommentar

Hvis spillet er så ekstremt dårlig, hvorfor i all verden har du spillt det så lenge?

 

For meg kjører ingen biler på 2 av 4 sylindere har heller ingen halvfulle melkekartonger ei heller ingen halve bøker, spillet har nemlig fungert så og si smertefritt hos meg derfor klager jeg ikke, grunnen til at jeg ikke har spillt det mer er at jeg for tiden er opptatt med Gothic II og skal runde det etter en lang periode uten det spillet (ble heller aldri ferdig noe jeg skal gjøre noe med nå) når jeg derimot blir ferdig skal Gothic III selvfølgelig spilles og nytes, det er klart at siden det tydligvis er så mange bugs så kunne PB godt ha venta 1-3 mnd. mer med og gi det ut, men og si at spillet uten NOEN bugs fortsatt er ræva og pga. dette aldri skulle gitt ut et spill til blir for dumt.

 

Hvis det tar like lang tid og bli lvl 48 i G3 som i G2 skjønner jeg ihvertfall ikke hvordan du holdt ut den lidelsen.

 

Det med hvilket produkt jeg hadde godtatt med like mange feil blir litt feil og spørre meg om da jeg har opplevd færre i dette spillet enn div. andre ;)

Lenke til kommentar
Hvis spillet er så ekstremt dårlig, hvorfor i all verden har du spillt det så lenge?

 

For meg kjører ingen biler på 2 av 4 sylindere har heller ingen halvfulle melkekartonger ei heller ingen halve bøker, spillet har nemlig fungert så og si smertefritt hos meg derfor klager jeg ikke, grunnen til at jeg ikke har spillt det mer er at jeg for tiden er opptatt med Gothic II og skal runde det etter en lang periode uten det spillet (ble heller aldri ferdig noe jeg skal gjøre noe med nå) når jeg derimot blir ferdig skal Gothic III selvfølgelig spilles og nytes, det er klart at siden det tydligvis er så mange bugs så kunne PB godt ha venta 1-3 mnd. mer med og gi det ut, men og si at spillet uten NOEN bugs fortsatt er ræva og pga. dette aldri skulle gitt ut et spill til blir for dumt.

 

Hvis det tar like lang tid og bli lvl 48 i G3 som i G2 skjønner jeg ihvertfall ikke hvordan du holdt ut den lidelsen.

 

Det med hvilket produkt jeg hadde godtatt med like mange feil blir litt feil og spørre meg om da jeg har opplevd færre i dette spillet enn div. andre ;)

7219475[/snapback]

 

 

Det høres ikke ut som vi har det samme spillet.

Uansett skjønner jeg ikke hvorfor du tror du kan belære meg noe særlig om G3 etter å ha spilt det i 'maks 20min'...

 

Og jeg har holdt ut med spillet fordi

a) jeg har faktisk kjøpt det, og hadde tenkt å runde det (liten uvane jeg har)

b) satte håp til at de faktisk klarte å gjøre det bedre med to patcher

 

 

Men evinnelige crasher, lag fra hel**te, horder med bugs, glitch'er, repitive quester, fullstendig-hinsidig-idiotisk AI og katastrofalt kampsystem har knust all lyst jeg hadde til å fullføre.

Lenke til kommentar

Det er ikke mitt mål og belære deg i noe som helst, jeg tror heller ikke jeg kan mer om G3 enn deg om du tror det.

 

kanskje litt lei uvane du har der, jeg er glad for at jeg kan legge fra meg ''dritten'' jeg skaffer.

Har også spart masse penger på og teste før jeg kjøper, det er ikke SÅ mange spill jeg liker, men noen lyser opp for meg, Gothic (1) var en av de få, dermed kom Gothic II, jeg likte ikke det i begynnelsen, avinstalerte det og glemte det, Men jeg la dette bak meg og testa spillet ordentlig, likte det bedre og bedre og har nesten blitt avhengig, det er noe med de spillene som er så utrolig mye bedre enn alle andre, derfor tror jeg det er litt vanskligere for meg og mislike fremtidige spill i serien, kommer heller ikke til og gjenta ''hendelsen'' som skjedde med G2 som jeg angrer veldig på.

Den reviewen du linka til irriterte meg nesten siden de tydligvis har satt en person som overhodet ikke liker Gothic-serien og sansynligvis ikke har testa de tidligere spillene og det blir for dumt, jeg vet ikke om det er en liten dritt-side eller en av de store i utlandet men slikt synes jeg de holde for seg sjøl, det blir som og sette meg til og anmelde det neste WOW-greiene som kommer, noe som også kun hadde blitt surr.

 

Gothic er og blir for spesiellt intereserte slik jeg har sett det.

 

Om du ikke skal knekke cdene når du er ferdig og har CE-utagven - si gjerne ifra om du skal selge den :p

Lenke til kommentar

Legger inn svar i rødt jeg for enkelthets skyld...

 

Det er ikke mitt mål og belære deg i noe som helst, jeg tror heller ikke jeg kan mer om G3 enn deg om du tror det.

Så fortell meg hvordan du kan bestride en game-review når du har tilbrakt 'maks 20min' i spillet?

 

kanskje litt lei uvane du har der, jeg er glad for at jeg kan legge fra meg ''dritten'' jeg skaffer.

Tas til etteretning...

Har også spart masse penger på og teste før jeg kjøper, det er ikke SÅ mange spill jeg liker, men noen lyser opp for meg, Gothic (1) var en av de få, dermed kom Gothic II, jeg likte ikke det i begynnelsen, avinstalerte det og glemte det, Men jeg la dette bak meg og testa spillet ordentlig, likte det bedre og bedre og har nesten blitt avhengig, det er noe med de spillene som er så utrolig mye bedre enn alle andre, derfor tror jeg det er litt vanskligere for meg og mislike fremtidige spill i serien, kommer heller ikke til og gjenta ''hendelsen'' som skjedde med G2 som jeg angrer veldig på.

Hva har dette med at G3 stinker å gjøre? Meget mulig at G1/2 er helt råe, men etter min mening har de isåfall ikke klart å overføre dette til G3.

Den reviewen du linka til irriterte meg nesten siden de tydligvis har satt en person som overhodet ikke liker Gothic-serien og sansynligvis ikke har testa de tidligere spillene og det blir for dumt, jeg vet ikke om det er en liten dritt-side eller en av de store i utlandet men slikt synes jeg de holde for seg sjøl, det blir som og sette meg til og anmelde det neste WOW-greiene som kommer, noe som også kun hadde blitt surr.

Vel det irriterte meg grundig at andre steder lyver meg opp i ansiktet og sier at dette spillet er en 8 eller 9/10. Get over it.

 

Gothic er og blir for spesiellt intereserte slik jeg har sett det.

Om det er så mye for spesielt interesserte (feks at man må tåle uendelig mengder krasj, minne-lekkasjer, bug, glitcher og kort sagt elendige system) så bør de skrive en advarsel på pakken.

Forøvrig håper jeg du tar deg en tur innom de offisielle jowood forumene og ser hva mange tidligere fans mener - tror G3 kan bli endeliktet for serien. Når tidligere die-hard fans gir utviklerne det glatte lag er det ikke mye å hente gitt.

 

 

Om du ikke skal knekke cdene når du er ferdig og har CE-utgaven - si gjerne ifra om du skal selge den :p

Trengs ikke, det er nok haugevis av folk som allerede har lagt sine kopier ut på ebay.

7220149[/snapback]

 

Håper du koser deg med G2 istedet, ikke bruk tid på dette, det er det virkelig ikke verdt. Til alle andre: STYR UNNA!

Lenke til kommentar
Legger inn svar i rødt jeg for enkelthets skyld...

7220204[/snapback]

Ok, grønt=Meg

Det er ikke mitt mål og belære deg i noe som helst, jeg tror heller ikke jeg kan mer om G3 enn deg om du tror det.

Så fortell meg hvordan du kan bestride en game-review når du har tilbrakt 'maks 20min' i spillet?

Jeg synes det er helt på trynet og sette en slik person til og anmelde et spill han ikke liker før han begynner, jeg kan se om jeg får spillt det i en halv-time til nå så kan jeg si hva jeg har opplevd av crasj, bugs og annet faenskap

 

kanskje litt lei uvane du har der, jeg er glad for at jeg kan legge fra meg ''dritten'' jeg skaffer.

Tas til etteretning...

Har også spart masse penger på og teste før jeg kjøper, det er ikke SÅ mange spill jeg liker, men noen lyser opp for meg, Gothic (1) var en av de få, dermed kom Gothic II, jeg likte ikke det i begynnelsen, avinstalerte det og glemte det, Men jeg la dette bak meg og testa spillet ordentlig, likte det bedre og bedre og har nesten blitt avhengig, det er noe med de spillene som er så utrolig mye bedre enn alle andre,

derfor tror jeg det er litt vanskligere for meg og mislike fremtidige spill i serien, kommer heller ikke til og gjenta ''hendelsen'' som skjedde med G2 som jeg angrer veldig på.

Hva har dette med at G3 stinker å gjøre? Meget mulig at G1/2 er helt råe, men etter min mening har de isåfall ikke klart å overføre dette til G3.

det var kun litt bakgrunnshistorie og har nok ikke så mye med G3 og gjøre nei, hva de har klart og overføre eller ikke skal ikke jeg si noe om, det eneste jeg kan påpeke er kampsystemet som var sugent i fohold til G2

Den reviewen du linka til irriterte meg nesten siden de tydligvis har satt en person som overhodet ikke liker Gothic-serien og sansynligvis ikke har testa de tidligere spillene og det blir for dumt, jeg vet ikke om det er en liten dritt-side eller en av de store i utlandet men slikt synes jeg de holde for seg sjøl, det blir som og sette meg til og anmelde det neste WOW-greiene som kommer, noe som også kun hadde blitt surr.

Vel det irriterte meg grundig at andre steder lyver meg opp i ansiktet og sier at dette spillet er en 8 eller 9/10. Get over it.

Det virker nesten som om han tok spillet som en personlig fornærmelse, det sier nesten seg sjøl at når han sier: hvis spillet var 100% bug-fritt vil det fortsatt være helt ræva, da er han feil person til og anmelde spillet, jeg mener de bør være mest mulig nøytrale før de begynner i den grad det er mulig.

Gothic er og blir for spesiellt intereserte slik jeg har sett det.

Om det er så mye for spesielt interesserte (feks at man må tåle uendelig mengder krasj, minne-lekkasjer, bug, glitcher og kort sagt elendige system) så bør de skrive en advarsel på pakken.

Vel.. de var nok kanskje litt raske med og gi ut spillet men de har også brukt mye lengere tid en planlagt og allikevel er nok ikke spillet helt ''ferdig'' ennå, om de fikser alle bugs blir nok dette en real 9-10/10-utgivelse tenker jeg

Forøvrig håper jeg du tar deg en tur innom de offisielle jowood forumene og ser hva mange tidligere fans mener - tror G3 kan bli endeliktet for serien. Når tidligere die-hard fans gir utviklerne det glatte lag er det ikke mye å hente gitt.

Jeg har ikke sett der ennå men hadde heller ikke regna med at det kom flere oppfølgere (annet enn den exp-packen de holder på med)

 

Om du ikke skal knekke cdene når du er ferdig og har CE-utgaven - si gjerne ifra om du skal selge den :p

Trengs ikke, det er nok haugevis av folk som allerede har lagt sine kopier ut på ebay.

Ok

7220149[/snapback]

Håper du koser deg med G2 istedet, ikke bruk tid på dette, det er det virkelig ikke verdt. Til alle andre: STYR UNNA!

7220204[/snapback]

TRO MEG, det gjør jeg også :love:

Lenke til kommentar

Har hatt spillet i noen dager og har spilt en del. Jeg er ikke verdensmester i å se hva som er bug og ikke. Men jeg synes ikke spilleopplevelsen min har vært dårlig i dette spillet. Og det kjører greit på min PC. Har alt på high og oppløsning 1024x768 og de funker helt greit. Mulig det er rundt 15-20 fps. Er ikke så kresen jeg.

PS: Reviewen var elendig

Lenke til kommentar
Har hatt spillet i noen dager og har spilt en del. Jeg er ikke verdensmester i å se hva som er bug og ikke. Men jeg synes ikke spilleopplevelsen min har vært dårlig i dette spillet. Og det kjører greit på min PC. Har alt på high og oppløsning 1024x768 og de funker helt greit. Mulig det er rundt 15-20 fps. Er ikke så kresen jeg.

PS: Reviewen var elendig

7223000[/snapback]

 

 

Mener den dårlige reviewen var helt på sin plass, den sammenfatter min opplevelse av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...