Gå til innhold

CS film redigering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som ikkje er gratis... Windows Movie Maker, som er inkludert i XP er eitt. Ligg på startmenyen, under Programmer --> Tilbehør. Det er ikkje so enormt mange gratisprogram, men sjå her og her for ein del andre.

7222400[/snapback]

går ikke ann å forstå det som står i guiden din, er HEL norsk jeg så jeg kan ikke jalla norge språket(a.k.a nynorsk)

Skrevet

Signaturen din sier alt om deg.

Hvis du ikke gidder å lese det som står i linken han ga deg, så fortjener du ikke hjelp i det hele tatt. Linken hans inneholder alt du trenger å vite om dette.

Skrevet
går ikke ann å forstå det som står i guiden din, er HEL norsk jeg så jeg kan ikke jalla norge språket(a.k.a nynorsk)

Hallo? Kva som feilar der?

1. Uansett kor "heil-norsk" du kallar deg, så kan du ikkje teiknsetjing med komma(,), punktum (.), og det faktum at setningar skal byrjast med STOR forbokstav!

2. Visste du forresten at nynorsk faktisk er den "ekte" norsken? Bokmålet som du trur du kan stammar frå Danmark, mens nynorsken er samla til eit språk, samansatt av alle dialektane me har i Noreg. Verkar ikkje som om du har fått skikkelig skulegong!

3. Lurar på om eg får svar på dette innlegget mitt... Tippar du skreiv dette av rein refleks då du meiner at nynorsk er skikkelig teit, men eigentleg ikkje veit kvifor.

-Andreas

Skrevet
Som ikkje er gratis... Windows Movie Maker, som er inkludert i XP er eitt. Ligg på startmenyen, under Programmer --> Tilbehør. Det er ikkje so enormt mange gratisprogram, men sjå her og her for ein del andre.

7222400[/snapback]

7222551[/snapback]

Hvorfor har absolutt alle fjortiser noe i mot Nynorsk? Den guiden er super :thumbup:

Nynorsk er ikke vanskelig å forstå. Du som spiller CS kan jo sikkert leet flytende :tease:

Skrevet
Signaturen din sier alt om deg.

Hvis du ikke gidder å lese det som står i linken han ga deg, så fortjener du ikke hjelp i det hele tatt. Linken hans inneholder alt du trenger å vite om dette.

7222818[/snapback]

jammen jeg greier ikke å forstå det som står i guiden hans..

Fikk 2`er i Nynorsk..

Skrevet

7222400[/snapback]

7222551[/snapback]

Hvorfor har absolutt alle fjortiser noe i mot Nynorsk? Den guiden er super :thumbup:

Nynorsk er ikke vanskelig å forstå. Du som spiller CS kan jo sikkert leet flytende :tease:

7223020[/snapback]

fjortiser? er ikke fjortis men ok..

Grunnen til at de ikke liker nynorsk er at det høres rart ut og at det gir dem enda mer lekser

Skrevet (endret)

Herregud for ein diskusjon... Alt du treng forstå i den guiden for å finne ut kva program der som er gratis, er «Gratisprogram». Namna på programma er linkar til heimesidene, klikk på dei for å lese meir, om du verkeleg har so store vanskar med nynorsk (som forøvrig ikkje er so forskjellig frå bokmål at det skulle vere umogeleg å forstå, sett bort frå enkelte ord). Prøv Windows Moviemaker fyrst du.

Endret av incanus
Skrevet

Dette var jo blitt saklig. "ny-norsk/bokmål" Tror ikke det var tema :p

Men uannsett, visst du skal redigere CS film i et gratisprogram som windows movie maker, vil jeg ønske deg lykke til :p hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...