Gå til innhold

Xp og Nero viser at 800Mb cd er 87,8. Hjelp.


remisyv

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en gammel Sony 4X brenner og har aldrig hatt problemer med å brenne eller at denne har vist feil kapasitet på cd-ne. Viser 702Mb på 700mbTDK og 702mb på 730mb LeadData cd-er. Men da jeg kjøpte MMORE CD-R90/800mb så vises det kun 87,8mb.(Har sjekket di fleste cd.ne i spindelen. Er det lurt å ta "Overburn" her? når det er så stor forskjell? Brenneren sitter i en ekstern Fireware kasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raske meldinger :=).

Men, "Dnort" har du like gammel brenner som jeg har? Uansett så prøver jeg det i morgen og gir beskjed om hvordan det gikk. Håper at det er flere som gidder å legge inn sine synspunkter fordi hardisken min er ganske full med blant annet barne filmer til ungene. Har prøvd forskeliige versoner av nero. Nå har jeg lastet inn Nero 5.5.9.9 som jeg skal prøve ut. Skal bestille meg en ny pc denne uken siden P4 prossesor kommer til å gå ned i pris og hadde egentlig tenkt å beholde den gamle brenneren, men, men...

Takker igjen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 17:57, skrev GeeZuZz:

Overburn er på hos meg, men det hjelper lite når den uansett bare tror at det er 80MB CD...



 

Dersom du bruker Nero Burning Rom så må du velge "No multisession" og deretter velger du "Disk-At-Once" eller "Disk-At-Once/96" på "Burn" menyen. Nå kan du brenne med overburn (forutsetter selvsagt av overburn er aktivert).

 

Det fungerer i hvert fall bra med min cd-brenner.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 01:39, skrev remisyv:

Takk for raske meldinger :=).

Men, "Dnort" har du like gammel brenner som jeg har?



 

Ikke nå lenger, men jeg brente en del overburn med en Actima 4x4x20 brenner. Er ikke sikker på hvordan dette vil gå med din brenner, så du får nok prøve dette på eget ansvar. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...