Gå til innhold

Total War: The Fourth Age: Total War - Corsair Invasion v1.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

The version 1.2 patch is now ready! This patch is cumulative, and can be patched over CI v1.0 or v1.1. Saves should be compatible.

List of Changes introduced with 1.2:

• Men of Mordor now replace Gondorian Hillmen on all levels of levy recruitment lines in Haradrian and Easterling barracks where built in Mordor area
  • Merc hire costs adjusted
  • Pit/arena bonuses removed except for fighting contests
  • Population growth from markets increased for Easterlings
  • Great Axes' unit size corrected
  • Historical Battles rebalanced (not fully tested)
  • Campaign difficulty level changed: Harad = Decidedly Tookish, Easterlings = Laughing at Live Dragons, RK = Bullroaring
  • Initial population of Easterling settlement increased and more settlers added to armies
  • Initial Easterling treasury increased considerably
  • armour-piercing attribute given to double-handed axe units
  • Initial Haradrian armies & treasury significantly decreased
  • War Wains lowered a little in power
  • Other minor tweaks and changes

Download links:

Corsair Invasion v1.2

Installation Instructions:

• Delete map.rwm in C:\Program Files\Activision\Rome - Total War/bi/ci/data/world/maps/campaign/the_south

• Run the installer .exe for the 1.2 patch (ensure that you have it pointed to your Rome directory where you installed CI v1.0).

• v1.0 saves should be compatible with v1.2.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har innstallert moden nå, men får ikke spilt kampanje greiene. Det står bare at jeg skal velge en av de greiene fra listen. Er ikke helt sikker på om jeg har slettet riktige ting, siden under den andre historiske kampen er en av lagene "Det vestlige romerske imperie. Kunne trengt litt hjelp... hadde vært evig takknemmelig, :).

Skrevet
Du har sannsynligvis Gold? Du må installere BI 1.6 patchen først, siden (noen) Gold kommer med BI 1.4.

7612088[/snapback]

Har innstallert BI. Vet ikke helt hva som er feilen... tror jeg sletter feil ting av disse mappe greiene.

Skrevet

Men har du sjekket om du har BI v1.6? Du kan gjøre det ved å gå inn på menyen og velge Options, og så sjekke oppe til høyre i hjørnet. Hvis du har WRE som option så tror jeg nok at du har sletta noe feil også, ja ;)

Forhåpentligvis finner du ut av det! :thumbup:

Skrevet (endret)

Så det finnes ikke noe mod med de vanlige hærene i LOTR? Gondor, Rohan, isengard, Mordor osv.? Det står jo ikke noe om de i Post #1

Endret av Kramstogen
Skrevet
Så det finnes ikke noe mod med de vanlige hærene i LOTR? Gondor, Rohan, isengard, Mordor osv.? Det står jo ikke noe om de i Post #1

7629820[/snapback]

Dette henger muligens sammen med at det er "fourth age" det handler om her og ikke "third age" som i filmen :hmm:

Skrevet
Åja:P  Har ikke sånn peiling på LOTR jeg :p

Så gondor og de der eksisterer ikke lenger eller? Det står jp om Minas tirith i førsteposten hvertfall

7629997[/snapback]

Gondor kalles nå Reunited Kingdom tror jeg :innocent: , Rohan skal bli spillbare i ekspansjonen "forth Eorlings" som jeg hører kommer snart, Isengard og Mordor er utslettet og ikke spillbare :D

Skrevet

Det er riktig at The Reunited Kingdom er mer eller mindre det samme som Gondor. Aragorn ble konge over de to lenge separerte kongedømmene Arnor og Gondor etter Krigen om Ringen, og de ble 'reunited'. Og, som Archon sier, vil vi snart gi ut en 'ekspansjon' hvor du kan spille med Rohan og Dunland (de ville kara til Saruman ;)).

Skrevet

Har ett problem når jeg skal installere, får beskjed at Ci ikke vil installere pga:

bi\ci\data\animations\pack.dat This file contains invalid data. (error 11FD)

noen ide om hva jeg kan gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...