-apocalypsis- Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 The version 1.2 patch is now ready! This patch is cumulative, and can be patched over CI v1.0 or v1.1. Saves should be compatible. List of Changes introduced with 1.2: Men of Mordor now replace Gondorian Hillmen on all levels of levy recruitment lines in Haradrian and Easterling barracks where built in Mordor area Merc hire costs adjusted Pit/arena bonuses removed except for fighting contests Population growth from markets increased for Easterlings Great Axes' unit size corrected Historical Battles rebalanced (not fully tested) Campaign difficulty level changed: Harad = Decidedly Tookish, Easterlings = Laughing at Live Dragons, RK = Bullroaring Initial population of Easterling settlement increased and more settlers added to armies Initial Easterling treasury increased considerably armour-piercing attribute given to double-handed axe units Initial Haradrian armies & treasury significantly decreased War Wains lowered a little in power Other minor tweaks and changes Download links: Corsair Invasion v1.2 Installation Instructions: Delete map.rwm in C:\Program Files\Activision\Rome - Total War/bi/ci/data/world/maps/campaign/the_south Run the installer .exe for the 1.2 patch (ensure that you have it pointed to your Rome directory where you installed CI v1.0). v1.0 saves should be compatible with v1.2.
Articfare Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har innstallert moden nå, men får ikke spilt kampanje greiene. Det står bare at jeg skal velge en av de greiene fra listen. Er ikke helt sikker på om jeg har slettet riktige ting, siden under den andre historiske kampen er en av lagene "Det vestlige romerske imperie. Kunne trengt litt hjelp... hadde vært evig takknemmelig, .
-apocalypsis- Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Du har sannsynligvis Gold? Du må installere BI 1.6 patchen først, siden (noen) Gold kommer med BI 1.4.
Articfare Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du har sannsynligvis Gold? Du må installere BI 1.6 patchen først, siden (noen) Gold kommer med BI 1.4. 7612088[/snapback] Har innstallert BI. Vet ikke helt hva som er feilen... tror jeg sletter feil ting av disse mappe greiene.
-apocalypsis- Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Men har du sjekket om du har BI v1.6? Du kan gjøre det ved å gå inn på menyen og velge Options, og så sjekke oppe til høyre i hjørnet. Hvis du har WRE som option så tror jeg nok at du har sletta noe feil også, ja Forhåpentligvis finner du ut av det!
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Er The fourth age: Total war en helt separat mod fra den her? Endret 2. januar 2007 av Kramstogen
Satans_Claw Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Må jeg ha barbarian invasion for at det skal funke?
-apocalypsis- Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Kramstogen: Dette er for øyeblikket den eneste Fourth Age modden, men en 'ekspansjon' kommer snart, kalt Forth Eorlingas. Satans_Claw: Ja, du må ha BI (1.6).
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Så det finnes ikke noe mod med de vanlige hærene i LOTR? Gondor, Rohan, isengard, Mordor osv.? Det står jo ikke noe om de i Post #1 Endret 2. januar 2007 av Kramstogen
Dark Archon Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Så det finnes ikke noe mod med de vanlige hærene i LOTR? Gondor, Rohan, isengard, Mordor osv.? Det står jo ikke noe om de i Post #1 7629820[/snapback] Dette henger muligens sammen med at det er "fourth age" det handler om her og ikke "third age" som i filmen
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Åja:P Har ikke sånn peiling på LOTR jeg Så gondor og de der eksisterer ikke lenger eller? Det står jp om Minas tirith i førsteposten hvertfall
Dark Archon Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Åja:P Har ikke sånn peiling på LOTR jeg Så gondor og de der eksisterer ikke lenger eller? Det står jp om Minas tirith i førsteposten hvertfall 7629997[/snapback] Gondor kalles nå Reunited Kingdom tror jeg , Rohan skal bli spillbare i ekspansjonen "forth Eorlings" som jeg hører kommer snart, Isengard og Mordor er utslettet og ikke spillbare
-apocalypsis- Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Det er riktig at The Reunited Kingdom er mer eller mindre det samme som Gondor. Aragorn ble konge over de to lenge separerte kongedømmene Arnor og Gondor etter Krigen om Ringen, og de ble 'reunited'. Og, som Archon sier, vil vi snart gi ut en 'ekspansjon' hvor du kan spille med Rohan og Dunland (de ville kara til Saruman ).
Kramstogen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 De ville Kara? Har Sarumann tatt over i Rohan?
-apocalypsis- Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Nei, for å forklare hvem Dunland er refererte jeg til de som ble vist i filmen ("They took your lands ... scratch a living off rocks.").
Kramstogen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Åja de der ja! Nå er jeg med her Dæven, må skaffe meg BI!
Ghaundan Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Har ett problem når jeg skal installere, får beskjed at Ci ikke vil installere pga: bi\ci\data\animations\pack.dat This file contains invalid data. (error 11FD) noen ide om hva jeg kan gjøre?
-apocalypsis- Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Dette er under installasjonen? Det er mulig at nedlastinga er blitt korrupt, og da er det bare å laste ned på nytt, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå