Schnickaschnicka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Har bare FR på belt, trinket, shield og neck og cloak. Hvilke andre items kan man få FR enchant på, unttatt det jeg har ramset opp. Hvor, hvem og hva er det og får jeg det av? (link kanskje og) Takker for svar
Footy Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Shoulder. Fås av Argent Dawn.. Det er rep basert
Schnickaschnicka Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 hvordan får man 20FR på head/legs?
genetex Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hvor mye fire res får man på shoulders av AD?
Loeve Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 +5 resistance til valgfri magiskole på revered, +5 til alle på exalted.
Simma89 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Har tenkt å skaffe meg den Enchanten som gir 20 Fr på legg/head. Har fått tak i alt jeg trenger bortsett fra Bruning Essence. Leste litt rundt o fant ut at det dropper i BRd fra coffers eller noe sånt.. Hva må man gjøre for å komme til disse cofferne? og er det vanskelig om man har fullt 60 party? Snakket med noen i guildet og ettersom de også trenger Fr tenkte de å dra og gjøre det samme. Lønner det seg å dra sammen med de? er de nok essencer til alle? har hørt at det dropper 2 og 2 hvis man er heldig fra coffers.. stemmer det? Si at vi er 5 stykker som drar og 2-3 av oss trenger essencer.. Hva er sansynligheten for at alle 2-3 får begge sine 2 på 1 run?
Jonas Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Si at vi er 5 stykker som drar og 2-3 av oss trenger essencer.. Hva er sansynligheten for at alle 2-3 får begge sine 2 på 1 run? 7332803[/snapback] Dropper maks 2 stk. per run, så vidt jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå