Veta Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg har nettopp startet en Rogue, Night Elf, og kom til den questen hvor jeg skulle til Darkshore. Så jeg stakk til de klippene som går rundt hele Teldrassil, og falt ned seff!! Så jeg stikker dit med ghost da, og den falt ned den også! D= Nå har jeg løpt rundt på The Veiled Sea altfor lenge på leting etter en graveyard jeg kunne resse på, men det er jo ingen der. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har igjen 40 min før jeg kan bruke Hearthstone.
zbegra Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg har nettopp startet en Rogue, Night Elf, og kom til den questen hvor jeg skulle til Darkshore.Så jeg stakk til de klippene som går rundt hele Teldrassil, og falt ned seff!! Så jeg stikker dit med ghost da, og den falt ned den også! D= Nå har jeg løpt rundt på The Veiled Sea altfor lenge på leting etter en graveyard jeg kunne resse på, men det er jo ingen der. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har igjen 40 min før jeg kan bruke Hearthstone. 7210584[/snapback] Trykk på unstuck-knappen i GM-menyen, da blir du porta til Graveyard Endret 3. november 2006 av zbegra
anders-j Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Eller gå ut på dypt vann og drukte i ghost/wisp form.
DemoNsouL Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Eller gå ut på dypt vann og drukte i ghost/wisp form. 7210610[/snapback] Hvis det er "drukne" du prøvde å skrive, kan man virkelig drukne når man allerede er død?
Cannabiskopen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Eller gå ut på dypt vann og drukte i ghost/wisp form. 7210610[/snapback] Hvis det er "drukne" du prøvde å skrive, kan man virkelig drukne når man allerede er død? 7210647[/snapback] Ja, merkelig men sant. Såkalt, "Fatigue". Endret 3. november 2006 av BadBeer
Veta Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 ja, lol. det var på den måten jeg klarte det lol
Veta Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Forresten.. Er det noen som kan si meg hvordan jeg kommer meg ned til The Veiled Sea? (Sorry for dobbel-post)
StorPeder Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Gå til Darnassus og så gjennom den store rosa portalen der. Bak banken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå