Gå til innhold

Kjørestol til Bilspill


Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen erfaring fra kjørestol ved bilspill ?

 

Jeg har to "recaro"stoler liggende, og når jeg nå får ny pc til uka, så har jeg "endel" spill jeg skal gjennom i løpet av vinteren. bl.a. GTR Driv3r, Richard Burns Rally, TOCA m.fl.

Jeg tenkte derfor å lage en liten krakk eller pedestal som det ene bilsetet kan stå på.

Er det noen som har gjort dette her ?

 

Dette er ikke galskap, det er entusiasme..

 

 

Tar forresten gjerne imot tips om flere gode kjørespill.. Har hele NFS serien også. Helt tilbake til NFS..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm det så jo kult ut..

Er det en practice-mode for hjemmebruk også eller ?

 

HVordan funker dette online egentlig ? Det blir ikke "lagging" underveis, eller andre ting.. Ettersom grafikken ser såpass bra ut mener jeg.

 

Har funnet noen mulige skisser.. Så jeg finner sikkert noe mer..

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen erfaring fra kjørestol ved bilspill ?

 

Jeg har to "recaro"stoler liggende, og når jeg nå får ny pc til uka, så har jeg "endel" spill jeg skal gjennom i løpet av vinteren. bl.a. GTR Driv3r, Richard Burns Rally, TOCA m.fl.

Jeg tenkte derfor å lage en liten krakk eller pedestal som det ene bilsetet kan stå på.

Er det noen som har gjort dette her ?

 

Dette er ikke galskap, det er entusiasme..

 

 

Tar forresten gjerne imot tips om flere gode kjørespill..  Har hele NFS serien også. Helt tilbake til NFS..

7209813[/snapback]

 

Ta en titt på dette forumet. Mye bra tips å finne. Selv har jeg bygget en ramme av ett gammelt IFÖ alu kabinett som jeg har monter en stol i sammen med ratt og pedaler og hjemmelaget håndbrekk, clutch og H-skifter. (Ingen bilder desverre) Og nei, det er ikke galskap. Kun seriøs moro.

 

Har du prøvd denne demoen? Grand Prix Legends må også nevnes.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Nei, har ikke sett det spillet før..

Er dette samme opplegg som Americas Army ? dvs i all hovedsak onlinespill..

Kan ikke helt tro at dette kan skje uten Lagging.. Vet at det finnes mange måter å redusere datamengden under spill på.. Men vil tro det lett kan bli litt lagg, med f.eks. 20biler, en i hvert hjørne av verden..

 

Har vurdert å kjøpe GT Legends.. Men lurer på om det ikke finnes flere versjoner av dette spillet ute.. Neon som vet ??

En kompis kjøpte dette for mange år siden, men gav opp å kjøre uten ratt.. Han var drimot i ekstase pga vanvittig bra lyd og kjøring..

Finner TO ganske forskjellige forsider til dette spillet..

 

Her er den ene.. Veldig billig også..

CDON GT Legends -best of 109,-

PlayX GT LEGENDS 309,-

Lenke til kommentar
Nei, har ikke sett det spillet før..

Er dette samme opplegg som Americas Army ? dvs i all hovedsak onlinespill.. 

Kan ikke helt tro at dette kan skje uten Lagging.. Vet at det finnes mange måter å redusere datamengden under spill på.. Men vil tro det lett kan bli litt lagg, med f.eks. 20biler, en i hvert hjørne av verden..

 

Race fungerer både offline og online. Vet ikke hvor godt det fungerer online da Simbin sine spill ikke har det beste online ryktet. Live For Speed og rFactor derimot flyter veldig bra online så vidt jeg vet uten at jeg har prøvd dem selv.

 

Har vurdert å kjøpe GT Legends.. Men lurer på om det ikke finnes flere versjoner av dette spillet ute..  Neon som vet ??

En kompis kjøpte dette for mange år siden, men gav opp å kjøre uten ratt.. Han var drimot i ekstase pga vanvittig bra lyd og kjøring..

Finner TO ganske forskjellige forsider til dette spillet..

7212833[/snapback]

 

Finnes bare en utgave av spillet når det gjelder innhold. Kan være 'budget' utgaver som ikke har trykt brukermanual f.eks. og annerledes cover men spillet er det samme. Meget bra spill med grom lyd.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Live for Speed er ett must om du skal prøve online.

 

Det har en veldi bra nettkode så du opplever skjeldent "lagging". Selv med den gode grafikken spillet har.

Noe "lag" vil jo selfølgelig forekomme men det går ikke utover deg.

Hvis du "lagger" så ser du ikke det på din egen skjerm. Det vil være de som kjører mot deg som ser det.. Hvis det skjer så får du jo selvfølgelig få beskjed, og kan prøve å fikse det. Om du har noe på nedlasting, MSN oppe eller noe lignendes.

 

Folket rundt om i verden er ekstremt hyggelige og er hjelpsomme :)

 

Uansett. Det virker forbausendes bra! Jeg er med i ett racing team med en kar fra England. Har ikke opplevd ett snev av hakking fra han.

 

Spillet er under stadig utvikling og man vil se enda flere nye biler og baner komme etterhvert som utviklerne blir ferdig med det :)

 

Vi i norge har også en god hjemme side for dette spillet. www.lfsnorge.net

 

Stikk innom siden der og besøk oss på forumet. Bli gjerne med på diverse turneringer! :) Vi er igang med årets NM og skal straks begynne med Rallycross :)

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

hmm Jeg leste på lfs hjemmesida, der står det at lisensen til S1, ikke selges lenger.

Vil det si at man ikke vil kunne få kjørt alle bilene og banene i S1 ?

S2 lisensen koster 24pund.. Henger dette sammen med at spillet er gratis å laste ned ? Eller har jeg misforstått noe der ?

Lenke til kommentar
hmm Jeg leste på lfs hjemmesida, der står det at lisensen til S1, ikke selges lenger.

Vil det si at man ikke vil kunne få kjørt alle bilene og banene i S1 ?

S2 lisensen koster 24pund.. Henger dette sammen med at spillet er gratis å laste ned ? Eller har jeg misforstått noe der ?

7214994[/snapback]

 

Demoen er gratis, den kan du spille online på med 3 biler og 2 baner tror jeg.

 

Fullversionen derimot, den må du betale 24 pund for, ja. Men da får du mange flere baner og biler, og kanskje litt mer seriøse spillere siden de betaler for det.

 

Bra spill, anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...