koronag Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Spilte SH3+GWX multiplayer i går for første gang. Ventrilo og full pakke. Jeg har aldri hatt det så gøy online før!
Håvard Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 (endret) Gleder meg til mars... 1. When is the game being released? March 2007. 2. What is new in Silent Hunter: Wolves of the Pacific compared with Silent Hunter III? Some of the biggest additions are as follows: * An all-new campaign consisting of the U.S. submarine war against Imperial Japan – comprising U.S. submarines, British and Japanese ships * New game mode in Multiplayer – Adversarial mode * Redesigned crew management with RPG-like evolution of the crewmembers * New interface * Improved animation system * Replay system * Special objectives for dynamic campaigns Endret 11. februar 2007 av Hrisebro
KristianF Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg liker ikke det at vi er USA i SH4 Men utenom det blir det sikkert greit Men kan vi ikke ta oss en fin online game en dag med SH3 + GWX? Har enda ikke installert og prøvd GWX (og det er lenge siden jeg har spillt SH3), men hadde vært kjekt en dag å tatt en kamp.
koronag Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Jeg er med. PS: SH4 ser sykt bra ut ja, spesielt de skjermbildene som viser at vannet er gjennomsiktig fra overflaten nå. Rått når det kommer torpedoer.
_Seth_ Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Jeg er med. PS: SH4 ser sykt bra ut ja, spesielt de skjermbildene som viser at vannet er gjennomsiktig fra overflaten nå. Rått når det kommer torpedoer. 7924058[/snapback] Og det kule er at det skal ikke kreve noe mer enn SHIII når det kommer til grafikk/ytelse. Det eneste er vel shaderen som er 2.0 på SHIV, mens den var 1.4 på SHIII (Bare rett meg på dette hvis det er feil, mente jeg leste det en plass... ) Ubisoft har snakka om å lansere en patch for de som ønsker å kjøre med DX10 istedenfor DX9. Kanskje man virkelig skulle bytte kort snart.. Her er noen bilder fra GWX: Endret 12. februar 2007 av _Seth_
koronag Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Wtf?! Har du fått beta-tilgang på SH4, seth?! Må jeg komme opp til Tromsø og denge deg?
_Seth_ Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Wtf?! Har du fått beta-tilgang på SH4, seth?! Må jeg komme opp til Tromsø og denge deg? 7931325[/snapback] Spank me, you dirty boy!! Fikk invitasjon fra Dan Dimitrescu for en tid tilbake, og har så og si nettopp fylt ut taushetsavtalen. Programvaren blir gjort tilgjengelig i løpet av uka, da...Gleder meg som en unge!
KristianF Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Men det er ikke lov med bilde i sigg Og koronag, kan du fixe topic tittelen litt? står fotsatt istedet for fortsatt Men når passer det for dere å ta en SH3+GWX online game? I kveld?
_Seth_ Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Men det er ikke lov med bilde i sigg Og koronag, kan du fixe topic tittelen litt? står fotsatt istedet for fortsatt Men når passer det for dere å ta en SH3+GWX online game? I kveld? 7933576[/snapback] No problem, i fix!
_Seth_ Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Men det er ikke lov med bilde i sigg Og koronag, kan du fixe topic tittelen litt? står fotsatt istedet for fortsatt Men når passer det for dere å ta en SH3+GWX online game? I kveld? 7933576[/snapback] No problem, i fix! 7933681[/snapback] Edit: Done
koronag Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Men det er ikke lov med bilde i sigg Og koronag, kan du fixe topic tittelen litt? står fotsatt istedet for fortsatt Men når passer det for dere å ta en SH3+GWX online game? I kveld? 7933576[/snapback] Ja gjerne, hold øye med denne tråden. Satser på server med passord, så slipper vi at den fylles opp av folk i XXI som krasjer ut fordi de ikke skjønner at man må ha GWX for å spille på en GWX-server. Det blir meg og mest sannsynlig to til. Seth, driver du og flytter ennå?
_Seth_ Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Men det er ikke lov med bilde i sigg Og koronag, kan du fixe topic tittelen litt? står fotsatt istedet for fortsatt Men når passer det for dere å ta en SH3+GWX online game? I kveld? 7933576[/snapback] Ja gjerne, hold øye med denne tråden. Satser på server med passord, så slipper vi at den fylles opp av folk i XXI som krasjer ut fordi de ikke skjønner at man må ha GWX for å spille på en GWX-server. Det blir meg og mest sannsynlig to til. Seth, driver du og flytter ennå? 7934109[/snapback] Ja, midt oppi det. men kan sikkert lure meg til en økt på multiplayer, da!
KristianF Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Så blir det noe i kveld, eller utsetter vi det til en annen dag?
koronag Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg skal spille sammen med en kompis om en halvtimes tid, stealth, feel free to join! Passord: gamer.no Edit: Har du enablet noen mods med jgsme? Bruker du sh3 commander? I så fall, trykk på roll back sh3 i sh3 commander, og deaktiver ALLE mods i jgsme. Da spiller vi med ren GWX, og slipper krasjing og styr. Endret 13. februar 2007 av koronag
KristianF Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hmm.. Jeg er litt for sen nå vil jeg tro? Alt jeg har installert er GWX og den desember fixen. Har ikke rørt noen andre programmer eller ting.
Håvard Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hvordan setter jeg opp oppløsningen i Silent Hunter 3 egentlig? Har aldri funnet ut av det..
koronag Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Hvordan setter jeg opp oppløsningen i Silent Hunter 3 egentlig? Har aldri funnet ut av det.. 7960405[/snapback] Her: http://www.communitymanuals.com/shiii/inde...play_Resolution Ser vanvittig pent ut i 1600x1200 med full drus på AA og AF.
koronag Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Hmm..Jeg er litt for sen nå vil jeg tro? Alt jeg har installert er GWX og den desember fixen. Har ikke rørt noen andre programmer eller ting. 7938198[/snapback] Sorry, stealth, vi var nok online når du postet dette ja. Akkurat nå er det full stopp i mine online-eventyr, siden nettet jeg snyltet på er borte. Har bestilt linje, men det tar vel noen uker før jeg er oppe og går igjen.
Tirehu Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 ja jeg spiller SH3 noen som blir med og spille? send meg en PM eller mail meg på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå