Gå til innhold

problemer med lydkort i BF 2142


Anbefalte innlegg

hei

 

har endelig fått mitt etterlengtede lydkort, creative sb x-fi xtrememusic i hus. Skulle prøve 2142 med det kortet, men da jeg velger kortet mitt i menyen krasjer det til desktop. Det funker om jeg setter det på hardware, men når jeg trykker på lydkortet, så krajser det som sagt til desktopen. VELIG irriterende. går det an å fikse det?

 

Og en ting til, når jeg velger grafikken, så kan jeg ikke ha anti alaising (eller hva det nå heter) på 6x, den hopper automatisk tilbake på 4x. Hvorfor kan jeg ikke vlege 6x, harwaren min greier jo det? Og forresten hva er det akkurat den gjør? kjører forresten 1280x1024.

 

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sørg for at lydkortet er i "game mode", da går det. Oppdatering av driver hadde heller ikkje vore å forakte. :p

7206860[/snapback]

 

sjekka det også, står i gaming mode. merkelig, har også lagt inn den nyeste driveren. Får prøve å laste den ned en gang til og innstallere den en gang til.

 

edit: funka nå, lasta ned driveren på nytt og la inn over den som var der fra før. Merkelig at det ikke virka først, var jo akkurat samme driveren, men uansett det virker no.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...