Xar0n Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 (endret) Hei, jeg har det problemet at DVD-spilleren til pcen bare plutselig forsvinner fra pcen, det står at den ikke er koblet til. Og akkuratt når det skjer så henger pcen seg opp og jeg må restarte den. Hva kan være galt? hjelp meg:P Endret 5. november 2006 av Xar0n
Xar0n Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 (endret) Plz svar, jeg har hatt dette problemet i nesten et halvt år... Endret 2. november 2006 av Xar0n
Per-Ole Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Har du sjekket at IDE kabelen står ornkli i og at master/slave jumperen er satt riktig? Og så hadde jeg tatt meg en tur inn i bios og sett hva det sto der.
Rikky Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Flyttes fra Annet om hardware til Lagringsmedier. Og kutt ut bumpingen, ellers blir det stengt tråd.
Xar0n Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg har løst problemet, da jeg tok ut DVD spilleren så var brikken som man setter inn på enten slave eller master var veldig skadet. Så jeg skiftet den og nå har jeg ingen problemer med den. Endret 5. november 2006 av Xar0n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå