Tinmar Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg har kjøpt meg Half-Life 1 anthology. Da trodde jeg det var mulig å laste ned cs og spille over steam. Er ikke det mulig? Til meg står det bare "purchase this game". Så det jeg lurer på er hvordan jeg skal få til å "åpne" cs slik at jeg kan spile det. Det ligger på maskine mi. Står også innpå steam.
Kontorstol Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg har kjøpt meg Half-Life 1 anthology. Da trodde jeg det var mulig å laste ned cs og spille over steam. Er ikke det mulig? Til meg står det bare "purchase this game". Så det jeg lurer på er hvordan jeg skal få til å "åpne" cs slik at jeg kan spile det. Det ligger på maskine mi. Står også innpå steam. 7205174[/snapback] Du må kjøpe det for å få spille det...
Tinmar Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Er det ikke slik at hvis man har Half-Life så kan man laste ned cs og spille på samme cd-key? Cs 1.6 er da bare en mod til Half-Life.
Kontorstol Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Er det ikke slik at hvis man har Half-Life så kan man laste ned cs og spille på samme cd-key? Cs 1.6 er da bare en mod til Half-Life. 7206732[/snapback] Nei, du må kjøpe cs, jeg har CS Anthology (1.6 og CZ) og der er det også half life, men jeg må kjøpe det med steam for å kunne spille det... Det er bare forhondsinstalert, slik som med WOW, du kan laste det ned og instalere men du må kjøpe det for å kunne spille...
Tinmar Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Fant nå ut at CS 1.6 ikke kunne lastes ned med anthology pakken. Derfor lurte jeg på om noen vet om en mailadresse jeg kan klage til, og hvis jeg er heldig kanskje får en cd-key. Dessuten er det veldig misvisende da det stod her: Counter Strike is also available, either in this pack or to download for free, another squad game where you take on players in realistic sitatuions, and this is immensely popular, so its no suprise that this game was the first to feature updated to Half Life 2.
T-Bear91 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) man må ha i CDen når man skal aktivere serial keyen som følger med spillet. Endret 3. november 2006 av BloodSpiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå