Gå til innhold

NFS Carbon: kontroller-innstillinger, deadzone?


Anbefalte innlegg

Heisann, fikk min kopi av Need for Speed: Carbon i dag og det ser forsåvidt greit ut. Problemet er at det er sabla ekkelt å spille med ratt og pedal når du har 0 deadzone på styringen. Alle andre bilspill jeg har spilt tidligere har hatt en innstilling for deadzone, men jeg kan altså ikke finne den i NFS Carbon. Noen som har oppdaget en slik innstilling, om ikke i GUI-en så kanskje i en config-fil en eller annen plass ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men det er akkurat samme problemet med gamepads, det var noe av det første jeg la merke til også. Det minste utslaget på pad'en ga effekt i et relativt stort rattutslag.

Noe som kjent er dumt i høye hastigheter og mye stress... Kommer sikkert en tweak på dette etterhvert, samme som skikkelig 1680x1050 støtte (gjennom 3de parts programvare selvfølgelig, i god gammel EA stil)

Lenke til kommentar
Joda, men det er akkurat samme problemet med gamepads, det var noe av det første jeg la merke til også. Det minste utslaget på pad'en ga effekt i et relativt stort rattutslag.

Noe som kjent er dumt i høye hastigheter og mye stress... Kommer sikkert en tweak på dette etterhvert, samme som skikkelig 1680x1050 støtte (gjennom 3de parts programvare selvfølgelig, i god gammel EA stil)

7203671[/snapback]

Ja vi får satse på det vettu, er ikke spillbart med kontroller nå i alle fall :p Trist å tenke på at man kanskje er ferdig med spillet før det kommer ordentlig støtte, virket ikke som om det var spesielt langt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...