Gå til innhold

Hvordan få høyest mulig skinning skill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 300 i skinning. Men mange beast krever både 305 og 310. Hvordan får jeg det? Vet jeg kan få enchant og en spesiell kniv eller no. Noen som kan si meg all ting jeg kan bruke for å få høyere i skinning, og hva de heter?

Har atm den skinning knifen man får med en gang, finnes det en annen kniv en den som dropper fra "the beast" som jeg kan bruke som gir meg +skinning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, den gir +10, og du trenger bare equippe den når du faktisk skal skinne noe over level 60.

I tillegg finnes det et sverd (Zulian Slicer) i Zul'Gurub som også gir +10 i skinning, men den fra The Beast i UBRS er vel greiest å gå etter i første omgang.

Lykke til!

Skrevet

nå har jeg bare skinning kniven liggende i backpacken. Kan jeg bare ha

Finkle's Skinner

og

Zulian Slicer

i backpacken samtiig så har jeg skinin improved? eller må jeg equpe dem?

Skrevet
nå har jeg bare skinning kniven liggende i backpacken. Kan jeg bare ha

Finkle's Skinner

og

Zulian Slicer

i backpacken samtiig så har jeg skinin improved? eller må jeg equpe dem?

7203152[/snapback]

Du må equipe dem ja

Skrevet
315 er høyest, siden man ikke kan bruke både Zulian Slicer og Finkle's Skinner samtidig. +10 fra en av de, og +5 fra enchant på gloves.

7210675[/snapback]

men man kan bruke 2x zulian slicer sammtidig...

Skrevet (endret)
315 er høyest, siden man ikke kan bruke både Zulian Slicer og Finkle's Skinner samtidig. +10 fra en av de, og +5 fra enchant på gloves.

7210675[/snapback]

Helt sikker på det de ikke kan equipes samtidig? Mener å ha sett det.

Endret av Ajac0
Skrevet

7210675[/snapback]

Finkle er mainhand og zulian er en one-hand. så det går helt supert å ha begge to samtidig.

Skrevet

7210675[/snapback]

Finkle er mainhand og zulian er en one-hand. så det går helt supert å ha begge to samtidig.

7213370[/snapback]

Akurat det jeg mente =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...