Gå til innhold

Foreslå gode A2DP-headset


CAT0

Anbefalte innlegg

Prisguiden er ganske svak på A2DP-kompatible enheter. Den eneste den lister opp er Sony Ericsson HBH-DS970 som er av headset-typen jeg ikke ønsker meg.

 

"Fire A2DP-hodesett" vinneren i testen til hw.no, Jabra BT620S, er i og for seg grei nok men jeg lurer på om det er kommet noen nye og om det er noen som har erfaringer med headset som ikke er beskrevet i testen og som ikke er HBH-DS970?

 

Hva er det beste A2DP-headsetet ute nå?

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker BT620s hver dag. Okei headsett med meget god batteritid, men noen irritasjonsmomenter (lysdiodene, mye ekko i samtaler, tungt og null støyisolasjon).

 

Det kanskje feteste A2DP-headsettet er per specs HD-700. BT v2.0, ekko- og støyfjerning og det veier så lite som 50 gram.

 

Headsettet er på vei til meg fra Canada nå, og det kommer en test om ikke så lenge. ;)

Lenke til kommentar
Jeg bruker BT620s hver dag. Okei headsett med meget god batteritid, men noen irritasjonsmomenter (lysdiodene, mye ekko i samtaler, tungt og null støyisolasjon).

 

Det kanskje feteste A2DP-headsettet er per specs HD-700. BT v2.0, ekko- og støyfjerning og det veier så lite som 50 gram.

 

Headsettet er på vei til meg fra Canada nå, og det kommer en test om ikke så lenge. ;)

7206424[/snapback]

 

Hvor mye måtte du ut med i frakt for å få sendt det hit fra Canada og hva ble samlet pris? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor mye måtte du ut med i frakt for å få sendt det hit fra Canada og hva ble samlet pris? :hmm:

7240383[/snapback]

Headsett, frakt, mva og tollgebyr kom på totalt 830 kr. I tillegg kommer en strømadapter for ca 100 kr.

 

Det går egentlig ikke an å bestille headsettet om du bor utenfor Nord-Amerika, men Jeff fikset en faktura via PayPal og produktet var i mine hender etter 7-8 businessdager.

 

Siden telefonen min (K800i) er på service for øyeblikket kommer nok ikke testen til å bli publisert før om en uke eller to dessverre.

Lenke til kommentar
Siden me først snakke om HD-700, noen som veit når det blir mulig å få tak i det på denne sida av atlanteren? :)
Det går egentlig ikke an å bestille headsettet om du bor utenfor Nord-Amerika, men Jeff fikset en faktura via PayPal og produktet var i mine hender etter 7-8 businessdager.

-------------------------

Har dessverre ikke mottat telefonen fra service ennå (K800i), så testen lar vente på seg. :(

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Kom over disse som lages av et selskap i Danmark, Nextlink INVISIO S20 og Nextlink Bluespoon Spider.

 

Vet ikke hva pris på disse, men tror nok at de er en del dyrere enn Jabra BT620 og HDBT-700...

 

 

EDIT: feil link

7986192[/snapback]

INVISIO S20 kan pre-orderes på http://www.negrielectronics.com/product_in...7b6340b3b6f9fce for $188.50 noe som vil si rundt 1150NOK mens HDBT-700 ligger på 420NOK ...

Lenke til kommentar
Nokia BH-501 var interessant, men det at den bruker nokia-lader for å lade seg ... betyr det at jeg ikke kan lade den via f.eks USB? Eller finnes det en kompatibel kabel?

8031583[/snapback]

Det vet jeg ikke. Du kan jo allids sende en mail til Nokia. :)

Lenke til kommentar
Teoretisk sett burde det gå med kabelen CA-70, men i praksis så kan jeg ikke garantere det. Vi skal teste og høre med teknikere så kommer vi tilbake til deg med svaret så fort vi kan. Dette kan ta noen dager.

Nokia er på saken og kommer tilbake med mer informasjon. Jeg er imponert at de "gidder" å gjøre dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Teoretisk sett burde det gå med kabelen CA-70, men i praksis så kan jeg ikke garantere det. Vi skal teste og høre med teknikere så kommer vi tilbake til deg med svaret så fort vi kan. Dette kan ta noen dager.

Nokia er på saken og kommer tilbake med mer informasjon. Jeg er imponert at de "gidder" å gjøre dette :thumbup:

8037370[/snapback]

Nokia er vel ikke kjent for dårlig kundeservice, akkurat, men dette var da særdeles over all forventning! :!:

Lenke til kommentar

Hei Sigmund

 

Har du fått testa HDBT-700, vurderer å kjøpe d i bursdagsgave til dama, men vil være sikker på at det er bra først. Er det noen som har sett noen tester av headsettet? evt. andre blåtann headsett utan leding med god lyd, mikrofon?

Endret av ohy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...