Gå til innhold

Hva skal jeg velge Xbox/PS2/Gamecube ?


Seabird

Anbefalte innlegg

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Den 2002-11-12 12:07, skrev Seabird:

J-cg

 

okay. for å være litt mer spesifikk så sa han ne sånt som - "Du kan gjøre din GC sone fri ved å kjøpe en plate som kommer ut til jul. Dette må gjøres med elektronisk inngrep på PS2 og X. noe som pleier og bli ganske dyrt."

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Du kan kjøpe en Region X CD og kjøre den. Det koster ikke mye, og vil gjøre både PS2 og Xbox sonefri. Men det er mulig at dette bare gjelder DVD-spilleren. Jeg er faktisk ikke helt sikker her. Når det gjelder modding, så kan du også sette inn en ekstra chip i Xboxen. Den koster ca. 200,- så det er ikke så dyrt, med mindre du kløner fullstendig.

 

 

Region X CD gjør BARE DVD spilleren sonefri. Å du må invistere mer enn 200,- for å få en chip inn i Xboxen.

 

 

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Det var et par splm. til der det ;

De har GC/ps2/xbox - spill/utstyr på kjøpesentrene der (walmart, Kmart osv.)

Men hvordan er det med ekstrautstyr o.l. eks WaveBird. Kan jeg kjøpe det i USA og bruke på det norsk (europeisk ?) utstyr ?

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Godt spørsmål. Jeg tror (merk tror) at ekstrautsyr er like soneavhengig som spillene.

 

 

 

 

Det er feil, du kan kjøpe en Wavebird i USA og bruke den på en PAL maskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg ikke holdt i kontroller S, men hele poenget med den var at den skulle være mindre slik at den passet til "barne/små hender", så jeg regner med at den gjør det. Men når det gjelder den store, så misliker lillebroren min den (10) Å hans venner sliter litt med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...