Little_Monique Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Jeg vil ha en god plugin som lager best mulig gitarvreng! Er det noen som har noen tips og erfaringer? Gjerne litt generelle tips og triks til hvordan dere gjør det? El-gitaren rett inn i linje in? Effekt på en mica opp akustisk? How do I do this the best way!??
F.Mackey Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Micer alltid direkte opp forsterkeren jeg, liker lyden litt mer "ekte". Klarer aldri å få den lyden jeg vil ha hvis jeg ikke gjør det, så det anbefaler jeg deg.
_HKH_ Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 På skolen bruker vi en del green machine amp og free amp 2. Funker greit det. Mikking av amp er nok bedre, men da må du ha mikrofoner til det og en god amp.
Tuttebobo Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Bruk pedal/amp.. blir best lyd.. Men om du skal ha no digitalt ville jeg gått for Guitar Rig 2
riktig Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Amplitube er vel også et bra alternativ, men jeg anbefaler også å mikke opp og ta opp analogt. Digitale effekter kan fortsatt ikke måle seg med ekte rør, men man kan få tålelige bra resultater, særlig om det kjøres gjennom en amp/høyttaler og tas opp analogt.
Whiteshit Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Men om du skal ha no digitalt ville jeg gått for Guitar Rig 2 7197656[/snapback] +1 Mykje sprengstoff i det programmet.
jonnor Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Gjerne litt generelle tips og triks til hvordan dere gjør det? El-gitaren rett inn i linje in? Effekt på en mica opp akustisk? How do I do this the best way!?? 7195898[/snapback] Du vil desverre få et særdeles svakt signal ved å kople på line-in, med mindre du har aktive mikker. Du vil nok også erfare noe mangel i toppen men dette er kanskje mest positivt dersom du skal kjøre vreng. Har generell sett laber erfaring med det meste utenom oppmiccing av en ekte amp, men så har jeg ikke orket å trikse så mye med det heller.
Hell Toupée Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Guitar Rig eller Warp VST er greie løsninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå