Gå til innhold

Søker Skilled Bf2 Klan!


Anbefalte innlegg

Nick: Mr.Teez (ellers kjent som Tobbi2000)

Navn: Torbjørn

Mail/MSN: [email protected]

Bosted: KLepp-Rogaland

Fødselsdato: 5.6.91

Interesser: BF2, venner, Family Guy og Lage Filmer...ja det var vel alt!

Fav. Klasser: Medic, Suport.

Fav. Map: Jalalabad, karkand.

Fav. Kjøretøy: Tank og Humwee!

Klan erfaring: Har spillt i en engelsk klan som heter Secret assault force, og i Teamnr1, og til slutt Acies som la opp nyligt.

Spillerfaring: Har spillt i 1 og eit halvt år, ja siden det kom ut;P Vil si jeg er en erfarn og god spiller. Følger de instruksene jeg får, og oppfører meg søeriøst og modent. Spiller ofte på Battlefield.no #8....jeg har vert litt innaktiv i det sisste. Det skyldes famileproblemer :boxed: . Men jeg har ikke blitt mindre skilla for det :bunny:

Krav: Jeg søker en ganske god klan, vil sikte høgt på stolpen denne gang. :iiiiik:

 

Oppsummering: Prøv meg!;P Det er verd forsøket:=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nick: Mr.Teez (ellers kjent som Tobbi2000)

Navn: Torbjørn

Mail/MSN: [email protected]

Bosted: KLepp-Rogaland

Fødselsdato: 5.6.91

Interesser: BF2, venner, Family Guy og Lage Filmer...ja det var vel alt!

Fav. Klasser: Medic, Suport.

Fav. Map: Jalalabad, karkand.

Fav. Kjøretøy: Tank og Humwee!

Klan erfaring: Har spillt i en engelsk klan som heter Secret assault force, og i Teamnr1, og til slutt Acies som la opp nyligt.

Spillerfaring: Har spillt i 1 og eit halvt år, ja siden det kom ut;P Vil si jeg er en erfarn og god spiller. Følger de instruksene jeg får, og oppfører meg søeriøst og modent. Spiller ofte på Battlefield.no #8....jeg har vert litt innaktiv i det sisste. Det skyldes famileproblemer :boxed: . Men jeg har ikke blitt mindre skilla for det :bunny:

Krav: Jeg søker en ganske god klan, vil sikte høgt på stolpen denne gang.  :iiiiik:

 

Oppsummering: Prøv meg!;P Det er verd forsøket:=)

7195168[/snapback]

 

Sjekk ut M82.inc på www.m82inc.com Vi har akkurat starta en internasjonal clan med vekt på BF2142 og America's Army. Servere er rett rundt hjørnet og vi går for TWL/turneringer så snart vi har nok spillere i clanen.

 

Engelsk er et must på forumet, samt xfire for komunikasjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...