Gå til innhold

Hjelp jeg trenger penger!


figure_02

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tok opp et forbrukslån når jeg var 17, trengte penger til depositum. Kjære mor ville ikke låne meg pengene, men hun sto gjerne som kausjonist på lånet. Da blei det billigere. (Fikk forbrukslånet til 10 % i 2003, det var visst ikke så gærent.)

 

Hva skal du forresten med trommene?

Lenke til kommentar
Jeg tok opp et forbrukslån når jeg var 17, trengte penger til depositum. Kjære mor ville ikke låne meg pengene, men hun sto gjerne som kausjonist på lånet. Da blei det billigere. (Fikk forbrukslånet til 10 % i 2003, det var visst ikke så gærent.)

 

Hva skal du forresten med trommene?

7334446[/snapback]

Alle bankene har noe som heter depositumslån med normal rente.

Vil anbefale det til depositum i stedenfor forbrukslån.

 

Hva man skal med trommer? Antagelig spille på de..

Lenke til kommentar

Altså, det er jo absolutt muligheter for gratis penger i form av et stipend eller et legat da. Jeg søker stadig vekk, og det hender det tikker inn noen kroner på kontoen min :)

 

Jeg vil anbefale trådstarter å låne "Legathåndboken 2006" (eller 2005) på det lokale biblioteket, gå gjennom denne boken og finne ut hva som er verdt å søke på. Så skriver du en søknad som du forandrer etter behov (alt etter hvem du søker til). Så er det bare å krysse fingra!

 

Trenger du pengene i går så er jo selvsagt dette ikke en god løsning. Men kan du vente litt så er det så absolutt verdt det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...