Gå til innhold

Har veldig lyst på rep. med SW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg human hesten, men for å gjøre det må jeg være exhalted med SW. Hvordan blir jeg dette? jeg vet at jeg kan levere inn runecloth, men å farme dette er så utrolig kjedelig.

Atm er jeg 1800 revered med SW, så har en del igjen...

Er det noe sted jeg kan finne en oversikt over alle quest som gir rep. med SW, eller kan dere komme med noen quest som gir dette? (er 60).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel om du er lvl 60 så er runecloth ditt beste alternativ. Siden questene vil gi så lite rep i forhold. Det er ikke langt nær nok lvl 55+ quester for å få deg noe særlig høyere, da skulle du ha begynt med det på lvl 1

Skrevet (endret)

jeg var rimelig høyt profilert i mitt gamle guild, høy rank og godt likt. Fra den dagen jeg bestemte meg å gå for tiger til gnomen min til jeg fikk den gikk det 7 dager. Fikk rundt 7k runecloth donert...

Eller la jeg inn bud på all rundecloth som hadde bud på under 1g30s. Jeg vant ikke pålangt nær alle, men jeg fikk en del der og...

Fine Tigern min

Endret av Footy
Skrevet

7000/20 er 350 stacks med runecloth.. 1g30s stacken blir 455g. Det er jo ikke så verst? Spesielt nå som mountene i seg selv ikke koster noe nevneverdig. Problemet blir vel heller logistikken rundt det å håndtere avsindige mengder med runecloth :)

Skrevet
7000/20 er 350 stacks med runecloth.. 1g30s stacken blir 455g. Det er jo ikke så verst? Spesielt nå som mountene i seg selv ikke koster noe nevneverdig. Problemet blir vel heller logistikken rundt det å håndtere avsindige mengder med runecloth :)

7196330[/snapback]

Neida, all runecloth ble sendt på mail til meg, en gang pr spilledag dro jeg bare til darsassus og tok de ut av mailboksen der og leverte de med en gang

Skrevet
Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg human hesten, men for å gjøre det må jeg være exhalted med SW. Hvordan blir jeg dette? jeg vet at jeg kan levere inn runecloth, men å farme dette er så utrolig kjedelig.

Atm er jeg 1800 revered med SW, så har en del igjen...

Er det noe sted jeg kan finne en oversikt over alle quest som gir rep. med SW, eller kan dere komme med noen quest som gir dette? (er 60).

7192839[/snapback]

Utenom Turn in quester er jeg ikke helt sikker på om det er noe annet..

Questet der man leverer inn en stack med runecloth mot 50 rep (55 om human) er vel det som er beste å gjøre.

Friendly -> Honored 6000 rep = 120 innleveringer = 2400 runecloth

Honored -> Revered 12000 rep = 240 innleveringer = 4800 runecloth

Revered -> Exalted 21000 rep = 420 innleveringer = 8400 runecloth

15600 runecloth totalt = 780 stacks

kjøper du stacks for 1,50g stk, 1170g

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...