Gå til innhold

Problem med å legge til server i BF1942


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt BF1942 for å kunne spille på nettet, nærmere bestemt på serveren til Nextgentel. Problemet er at jeg ikke får "lov" til å skrive inn adressen når jeg går inn på; Multiplay, Internet, Add server, skriv http: [adressen], velg port 14567 og trykk Join.

 

Problemet er at jeg ikke får skrevet inn noe som helst i det feltet der jeg skal skrive inn adressen. Er det noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan spille på denne serveren? Jeg kan nevne at jeg har innstallert 1.1 patchen. Setter stor pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet, men for å spille på en server jeg vet IP'n til pleier jeg å gjøre dette:

 

1) Start - Run (Kjør)

2) Skrive inn:

C:spillBF1942.exe +restart 1 +joinServer IP_addresse

(Du må selvfølgelig endre det etter hvor du installert det)

 

Så startet spillet, og du joiner serveren automatisk.

 

Om du synes det er tungvindt å gjøre det på den måten kan du sikkert lage en snarvei til spillet, velge egenskaper på snarveien, for så å skrive det samme som i punkt 2.

Jeg har ikke testet den metoden enda.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet, men for å spille på en server jeg vet IP'n til pleier jeg å gjøre dette:

 

1) Start - Run (Kjør)

2) Skrive inn:

C:spillBF1942.exe +restart 1 +joinServer IP_addresse

(Du må selvfølgelig endre det etter hvor du installert det)

 

Så startet spillet, og du joiner serveren automatisk.

----------

Hei!

Jeg prøvde den fremgangsmåten som du beskrev. Jeg ser at spillet prøver å koble seg opp mot rett server, men statuslinjen beveger seg ikke og etter et par sekunder så kobler den seg av. Virker som om spillet ikke får kontakt med serveren. Er det noe jeg har glemt?

 

Dette skrev jeg inn: "j:spillea gamesbattlefield 1942BF1942.exe" +restart 1 +joinServer [217.XX.X.XX]

 

Skal ikke " tegnet være med slik som jeg har satt det opp?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nå prøvd å legge inn en server som jeg vet jeg kommer inn på (på "vanlig måte") i "shortcut'en". Jeg kommer ikke inn på denne serveren heller ved hjelp av foreslått fremgangsmåte. Det virker som om BF prøver å finne serveren på det lokale nettverket istedetfor på internett. Kan noen hjelpe meg? Må jeg legge til noe i tillegg til det som Kim her har foreslått? Jeg får følgende feilmelding; "Failed to connect to server".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...