Gå til innhold

Får ikke fram hubliste i DC++


Chatrine17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor? Har prøvd flere adresser men ingen virker...

7185327[/snapback]

 

hadde akkurat det samme problemet selv, prøvde alt mulig men fikk det ikke til. Fikk bare inn en adresse med 5-6hubber, men det var jo ikke brukbart. Spurte her på forumet sikkert 100 000ganger, men ingen svar. Så jeg gikk bare over til et annet program istedet.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor? Har prøvd flere adresser men ingen virker...

7185327[/snapback]

 

 

Her er ei lista med Hub List

Vær sikker på at du har åpnet port osv ....

7185773[/snapback]

 

Åpnet port? Har brukt DC++ med hell før og får til å laste ned nå også fra de serverne jeg har som favoritter. Men får følgende melding når jeg prøver å åpne ne hubliste: Download failed: Kan ikke koble til fordi målmaskinen avslo tilkobling (http://......)

 

Har akkurat oppgradert til versjon 0.698 på den ene maskina og der får jeg ikke frem noen hublister i d hele tatt. På en annen maskin med versjon 0.674 får jeg fram enkelte hublister. Skjønner ikke hva som er galt! Noen som har peil? Får andre brukere av DC++ fram hublister? Har en vennine som sliter med samme problem som meg...

 

kan legge til at jeg bruker passive mode...

Endret av Chatrine17
Lenke til kommentar
Sist jeg prøvde å få den opp (for en uke siden elns) virket det ikke, det virker ikke nå heller. Er aktiv bruker, det har jo virket før.

7186619[/snapback]

 

spørs om noe har klikka en plass, har du prøvd passive bruker, og slått av brannmuren? prøvde det og jeg, men likevel funka det ikke hos meg. merkelig.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...