Gå til innhold

Nikon veske for D80


Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe bæreveske til kameraet mitt, Nikon D80. Så denne på Komplett som jeg synes ser bra ut.

Men:

En kompis av meg kjøpte noe lignende til sitt Canon-kamera. Den måtte skrues fast i stativfestet på undersida av kamerahuset. Den vil altså sitte på kameraet hele tida. Jeg vil ikke ha ei slik bæreveske som må sitte fast på kameraet. Er det noen her som vet om denne veska fra Nikon må skrues fast i stativfestet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kan anbefale LowePro Slingshot 100AW:

http://www.lowepro.com/Products/Sling_Bags...hot_100_AW.aspx

 

Bruker den til mitt D80, og er meget fornøyd. Den er noe mindre enn det virker på bildene. Den har innebygget LCD-beskyttelse, lommer til minnekort osv. Den er solid sydd i vannavstøtende stoff. Den har også innebygget regntrekk, som kan dras over hvis det øser ned.

 

NetOnNet selger denne meget billig til 599,-

 

(Har plass til D80, lader, solblender, filtere og 1-2 ekstra objektiver uten at man må stappe den proppfull...

Lenke til kommentar

Jeg synes slingshot 100 er for liten, derfor har jeg 200-utgaven. Den er ikke mer enn 150kroner dyrere hvis jeg ikke husker galt.

 

I begynnelsen syntes jeg at sekken var genial, men dersom jeg ikke vet jeg skal gå langt bruker jeg heller Lowepro Nova 2 AW eller aluminiumskoffert. Grunnen til at jeg ikke er like frelst for sekken lenger er at jeg rett og slett savner to skulderstropper. Jeg har såpas mye utstyr i sekken at det er MYE mer bahagelig å putte sekken oppi en f. eks. Bergans Hugger 30l. sekk og ha plass til litt ekstra dall også, samt få vekten på begge skulderne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...