Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er analsex?


Gjest Ukjent_snoker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rompeåpninga er som regel veldig stram, men straks du kommer inni der, så er det ikke så stramt lengre, det er kun fiseringen som er stram. Det er akkurat som om du stikker en finger i ei colaflaske, det er bare på tuten at det strammer. Så analsex er vel noe oppskrytt vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Rompeåpninga er som regel veldig stram, men straks du kommer inni der, så er det ikke så stramt lengre, det er kun fiseringen som er stram. Det er akkurat som om du stikker en finger i ei colaflaske, det er bare på tuten at det strammer. Så analsex er vel noe oppskrytt vil jeg tro.

7184497[/snapback]

 

Tror bare det er gorillaer som syns en flaskeåpning er trang for en finger.

Lenke til kommentar
Rompeåpninga er som regel veldig stram, men straks du kommer inni der, så er det ikke så stramt lengre, det er kun fiseringen som er stram. Det er akkurat som om du stikker en finger i ei colaflaske, det er bare på tuten at det strammer. Så analsex er vel noe oppskrytt vil jeg tro.

7184497[/snapback]

 

Tror bare det er gorillaer som syns en flaskeåpning er trang for en finger.

7195736[/snapback]

 

neida. elefanter også :)

Lenke til kommentar
Rompeåpninga er som regel veldig stram, men straks du kommer inni der, så er det ikke så stramt lengre, det er kun fiseringen som er stram. Det er akkurat som om du stikker en finger i ei colaflaske, det er bare på tuten at det strammer. Så analsex er vel noe oppskrytt vil jeg tro.

7184497[/snapback]

 

Ikke for å være usaklig eller no, men sammenligner vi her analsex med colaflaskesex? :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...