rolax Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Ser dere likheten? 7199447[/snapback] øh... ikke i det hele tatt.
defensor Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Ser dere likheten? 7199447[/snapback] øh... ikke i det hele tatt. 7201237[/snapback] Da ser du vel ingen likhet mellom disse heller da
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Begge to er lubne mennesker? Sammen med 50% av alle norske menn over 40 år? Så egentlig er halvparten av alle norske menn perfekt i rollen som Homer Simpson? Jeg kan ikke se at det er så mye likhet mellom Sam Fisher og Øyvind Mund. Mund er høy, middelaldrende, litt kraftig (men ikke noe spesielt muskuløst oppbygd), han har et rundt hode, og han ser generelt sett veldig snill og ufarlig ut. Den eneste likheten... må være at han har mørkt hår... og at han er middelaldrende. Da synes jeg Clooney passer bedre. Ikke bare ligner han, men han har flere ganger før spilt lignende roller, og han har spilt dem veldig godt. Han har også "the look of a killer".
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Ingen har da sagt noe annet. Vi vet alle at han er "gammel".
Armageddon Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Sover dere eller? Det er jo Mr. Ironside som er Sam Fisher! (Stemmen hvertfall!) Tror selve modellen er lagt etter random hunk bilde. Er jo ikke noe hemmelighet at Fishe rer gammel. Det betyr jo erfaring.
Nastro Azzurro Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 ser null likhet med clooney... spesielt ikke på kroppsbygning... hvertfall i 360 utgaven har fisher fått noen svære armer! bynner å ligne meg nå ;P
ErlendRU Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Synes det var en viss likhet mellom Dominic Pursell aka. Linc i Prison Break og Sam på det Kinshasa(?) brettet i Double Agent .. Er nok mest på grunn av solbrillene og at de er skalla det da, men det ligner hvertfall mer enn Øyvind Mund må jeg si..
wewwen Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har dere aldri tenkt på at de har gitt ham et ganske anonymt fjes som du kan se i mange andre personer? Slik dere ser med en gang" Wow! Sam Fisher!".
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 ser null likhet med clooney... spesielt ikke på kroppsbygning... hvertfall i 360 utgaven har fisher fått noen svære armer! bynner å ligne meg nå ;P 7217895[/snapback] Om du trener, vetdu vel gjerne at ingen er supersterk før de begynner å trene. Kort sagt, ingen er sterk uten å være sterk. Clooney bygger seg lett opp om han må. Armageddon: Michael Ironside ligner jo ikke i det hele tatt da. Joda, han har jo en relativt lik stemme (i og med at han faktisk spiller Fisher i spillene), men jeg tviler på at han ville gjort en god rolle i filmen.
Nastro Azzurro Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 hva legger du i lett? Clooney må nok trene i mange år før han vil bli like "sterk" som Sam Fisher ;P Hvis han ikke bruker litt medikamenter som mange i hollywood gjør...
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det går an å trene volum uten å slite seg for mye ut, og uten å "jukse". Tom Jane trente seg helt til grensen på rekordtid da han skulle passe inn i rollen som Punisher. Sam Fisher er kjempesterk, men han er ingen Arnold heller. Trenger ikke å se ut som en jævla bodybuilder, bare så lenge han har litt kjøtt på beina.
SulkyIce Dude Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Sam Fisher er.......øh....skikkelig kul.
Koopa Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Sam Fisher er.......øh....skikkelig kul. 7231331[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå