Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mister jenta jeg er stupforelska i...


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg har kjennt ei jente jeg liker veldig godt i noen mnd. nå og vi ble vel såvidt sammen over tida. Men i helga sa hun plutselig at hun bare ville ha meg som venn, fordi hun ikke er så forelska i meg. Det som er rart er at hun ikke har gitt uttrykk for dette i det heletatt tidligere, snarere tvert om...

 

Hadde ikke sett hverandre på ei god stund før hun sa dette til meg, og selvfølgelig ble jeg drit skuffa, hun er den søteste jenta jeg noen gang har treft. Tror ikke akkurat at jeg klarer og bare være vennen hennes, og vil egentli enten bli sammen med henne igjen eller å få en slutt på hele forholdet til henne, sistnevnte er jeg ikke sikker på om jeg takler :no:

 

Har virkelig lyst til og kjempe for og få henne, men har ikke peiling på om det er noe i min makt jeg kan gjøre! Tenkte og snakke med henne om det i løpet av uka, men vet ikke om det er en særlig god ide... Ikke at jeg har noe særlig og tape på det, men om det bare er totalt nytteløst... Er det NOEN ting jeg kan gjøre for og kanskje reparere forholdet igjen? Er desperat, holder på og bli gal her!! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kun du som vet svaret på spørsmålet du stiller.

Jeg kjenner ikke denne jente bedre enn deg. ;)

 

Selvfølgelig er det ting du kan gjøre, mange forskjellige måter å "angripe" problemet på.

Men det spørs litt på deg, og spesiellt hun.

Kanskje hun tviler litt på hva hun selv vil, da burde egentlig det meste funke så lenge du viser du er "der" og ikke stalker hun.

Men hvis hun er sikker i sin sak, og har trukket denne konklusjonen over tid så må du nok bare slappe av.

Vennestatus kan føre til at det aldri kan bli noe imellom dere, men igjen så vil nok at du kutter all kontakt med hun også føre til nettopp det.

Hør på hun, les mellom linjene, hva er det hun vil.

Usikkerhet?

Bestemt?

Noen andre hun har sett, liker hun noen andre?

 

Nøkkelen er å ta seg god tid, ultimatum virker sjeldent.

Ta tiden til hjelp, du kjenner hun bedre enn meg.

Lykke til.

Endret av chills
Lenke til kommentar

Ja høres for meg ut som det er en annen med i bildet her. Visst du ikke vil gi opp, så er det vel kanskje bare lurest å være vennen hennes. Kanskje hun finner ut at hun tok feil? Men ikke la damer styre livet ditt, finn deg en ny du synest virker kjekk. Mange andre damer der ute som også er søte.

Lenke til kommentar

Ok, tusen takk, mulig spørsmålet mitt virket litt dumt etter som det er som chills sier; jeg kjenner jo henne best, men er så rådvill og frustrert nå... Hva om jeg møter henne som venn i løpet av uka og fortsetter med dette ei lita stund, uten og grave meg for dypt ned i "vennefella", for så og se om hun kanskje liker meg litt bedre etter hvert og om det kanskje kan utvikle seg til noe mer?...

 

Eller burde jeg kanskje ta det opp med henne nå, legge kortene på bordet, mens temaet er ferskt..? Vet ikke hvor lenge psyken holder hvis jeg bare skal være venn med henne ei stund..

Takk for rådene!

Lenke til kommentar

Har du nettopp gått ut av et tidligere forhold? Da kan det hende hun skjønner at du bare vil ha ei trøstedame, så hun tester deg bare, men hun er sikkert interessert. Viser du tegn på desperat så har du drept sjangsen din.

Lenke til kommentar

Gi henne litt tid, jenter trenger tid :) Vær en venn, men ikke for god venn.. Hun er nok bare usikker..

Jeg vet hvordan det er, og hvor vansklig det er å være venn med henne nå.. men bare gjør det, tving deg selv så skal du se det går bra til slutt ;)

Snakk med henne, om hvorfor hun bare vil være en venn..

 

Jeg er ikke noen ekspert på dette, men det hjalp meg.. Men, jeg masa når jeg snakka med henne.. ikke gjør det, det ødlegger;)

Lenke til kommentar

Takk igjen for råd og tips! Har ikke gått ut av noe tidligere forhold i den siste tida nei, så tror ikke hun tester meg på det. Håper virkelig at hun bare er usikker ja, vet at jeg ikke har vært noen perfekt fyr, og har gjort en del dumme småting som kanskje kunne gjøre henne usikker... Men håper virkelig og få fiksa det, hu tok kontakt med meg i går og spurte hvordan det gikk med meg, virker som om hun fortsatt bryr seg litt hvertfall..

Lenke til kommentar
Skjønner at dette er utrolig kjipt for deg som har følelser for henne, men kanskje hun rett og slett bare ikke føler det samme for deg?

Kanskje hun trodde hun hadde det, emn at det viste deg at hun bare følte seg ensom, trengte noen som brydde seg om henne..

 

At det går utover deg er jo dritt da.. :/

7196677[/snapback]

 

tjo... mulig det :cry: men hun er virkelig verdt og kjempe for, og det akter jeg og gjøre, går ikke an og knuse meg mer så hvorfor ikke bare hoppe i det og bli venn med henne en mnd. tid og se om ting endrer seg over den tiden hvor hun kanskje ikke føler noe press av no' slag liksom... Eller er jeg helt på jordet her?... :confused:

Lenke til kommentar

Det er vanskelig for den som elsker å gå ved siden av den som er glad i.

 

Har nettopp vært i din situasjon før, og du må nesten bare holde håpet oppe i noen uker til.

Hvis det ikke skjer stort mellom dere da, hadde jeg prøvd å glemme henne helt. Dvs, slettet henne fra msn osv. Da går det mye lettere å glemme henne, hvis du ikke holder ut å være venn.

Lenke til kommentar
Det er vanskelig for den som elsker å gå ved siden av den som er glad i.

 

Har nettopp vært i din situasjon før, og du må nesten bare holde håpet oppe i noen uker til.

Hvis det ikke skjer stort mellom dere da, hadde jeg prøvd å glemme henne helt. Dvs, slettet henne fra msn osv. Da går det mye lettere å glemme henne, hvis du ikke holder ut å være venn.

7200465[/snapback]

 

Eller at hun faktisk også elsker han men ikke er sikker på han/seg selv, som faktisk skjedde meg.. Og jeg har aldri hatt det bedre enn jeg har det nå <3 :D

Så gi henne tid, prøv å vær en venn.. og du ser om hu har føleser for deg, og om ikke NOE har skjedd innen en måned så snakk med henne ;)

Lenke til kommentar

Jenter er som hunder :)

 

Du vil aldri forstå deg på de, så la de heller leve sitt merkverdige liv. Men vi kan jo ikke leve med de, og ei uten de...

 

Skal du drive en jente fra deg skal du:

- være oppmerksom

- gi masse komplementer

- alltid gjøre det hun vil

- ikke ha egne meninger

 

Skal du derimot drive en jente til deg, gjør du motsatt.

Et kompliment gitt en gang i mnden betyr så uendelig mye mer enn det de hører en gang i timen

 

 

Siden du er ung, skal du gjøre motsatt av det du føler, så vil hun bli din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...