Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med datan


Anbefalte innlegg

hei jeg har hatt problemer med pcen min lenge nå og det er sånn at hvis jeg skal spille et MMORPG spill så får jeg ofte bluescreen underloadinga og den loadinga kan væra Zonechanging og jeg har spurt en lokal support og han sa det var noe med minnet men er det mulig og finne ut hva som er feil?

 

er ganske lei av detta nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei jeg har hatt problemer med pcen min lenge nå og det er sånn at hvis jeg skal spille et MMORPG spill så får jeg ofte bluescreen underloadinga og den loadinga kan væra Zonechanging og jeg har spurt en lokal support og han sa det var noe med minnet men er det mulig og finne ut hva som er feil?

 

er ganske lei av detta nå

7179830[/snapback]

 

kan hende det er problemet ja, men har du sjekka temperaturene? oppdatert nyeste driver på skjermkort og slikt? hva står det på blåskjermen du får da?

Lenke til kommentar

Det kan være veldig mange grunner til at du får bluescreen. Det kan være noe galt med komponentene i maskinen, det kan være noe galt med driverne, en skadet systemfil, eller et program som prøver på noe rart.

 

Kanskje kan det hjelpe om du gir oss feilmeldingen du får, men som oftes er de veldig generelle.

 

Hvorfor din lokale support-fyr tror det har noe med minne å gjøre vet ikke jeg, men med mindre han bare gjetter vilt kan du jo prøve å ta ut en og en minnebrukke hvis du har flere, evt bytte den ut hvis du bare har én.

Lenke til kommentar

Hei! det er lenge siden jeg har svart det er på grunn av at jeg ikke har hatt tid men nå i dag så prøvde jeg og bytte minne brikke men jeg fikk fortsatt bluescreen så jeg fikk først bluescreen på loading på et online spill så skreiv jeg opp den men rakk ikke og skrive opp hele men så prøvdet jeg igjen og da gjordet jeg det samma og rakk og skrive den opp men da la jeg merke til at feil meldigene var forskjelige

 

den jeg ikke rakk og skrive opp: 0x40000080

den jeg rakk og skrive opp: 0x830c0ad0, 0xff85ce68, 0x80548D8c, 0x00000001

 

håper det blir lettere og hjelpe meg nå?

edit: forresten så er temperaturen Ok

Endret av MagZu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...