Gå til innhold

GTA Vice City - PC - når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig GeeZuZz, spesial-avtaler gjør meg litt forbannet. Det er virkelig irriterende når konsollmakerne bruker slike kyniske virkemidler for å promotere deres konsoller. Av denne grunn liker jeg overhodet ikke Sony, og skammer meg over å ha en CD-brenner fra de.

 

Det er jo en allround sak at konsoller kan aldri konkurerre med PCer i ytelse, kun i standardisering. Forresten; bryter ikke disse avtalene noen konkurranselover? Bare lurer jeg.

Lenke til kommentar

Quote:

Det er jo en allround sak at konsoller kan aldri konkurerre med PCer i ytelse, kun i standardisering. Forresten; bryter ikke disse avtalene noen konkurranselover? Bare lurer jeg.


 

Ta fra meg sofaen, ølen og gamepaden og du er død!

 

Konkurranse my ass. Playstation er en ting, datamaskin er noe helt annet. Vil jeg spille GTA:VC er det så absolutt best foran TVen med øl, snacks og en gamepad. Vil jeg spille Allied Assault bruker jeg macen, tastatur og mus. Så enkelt er det. Meningsløst å snakke om konkurranse.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-09 23:29, skrev K3nn7:

Rockstar har bekreftet at exclusive-avtalen kun gjelder konsoller, mer info her


De har bekreftet det ja? Dette skrev jo Sony eller Rockstar en pressemelding om for veldig lenge siden, og det har vært klart hele tiden av GTA kun vil gis ut på PS2 når det gjelder konsollene, i hvert fall for en stund. Tror det var til og med 2004 (finner ikke tilbake til artikkelen jeg skrev på Gamer.no når dette ble annonsert - vi har ikke noe god søkemotor tilgjengelig enda).

 

_________________

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-12 16:15 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Playstation er en ting, datamaskin er noe helt annet. Vil jeg spille GTA:VC er det så absolutt best foran TVen med øl, snacks og en gamepad. Vil jeg spille Allied Assault bruker jeg macen, tastatur og mus. Så enkelt er det. Meningsløst å snakke om konkurranse.


 

Dummeste jeg har hørt. Det er for deg tydeligvis umulig å sitte med øl snacks ved pc'en. Jeg har ps2 og pc. Kjøpte gta 3 til begge deler. Opplevelsen var mye bedre på pc - så enkelt er det. Det skal dog nevnes at jeg har 24" pc skjerm, som gjør at opplevlsen blir en tanke bedre en hvis du sitter å myser på en bærbar.

Lenke til kommentar

Enig i at GTA3 gjør seg best på PC! Grafikk, lyd var bedre, samt muligheten til å lage en egen radiostasjon av mp3-filer. Digg! Er ikke noe problem å sitte og kose seg foran PC'n heller da, bare holde ølen unna tastaturet! :wink: Gode gamepads finnes jo også, hvis man foretrekker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...