rønning Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 tenkte jeg skulle fikse ny telefon til min mor til jul. Så trenger jeg litt hjelp med å finne det jeg leter etter da jeg ikke er veldig oppdatert på denne fronten. Hovedsaken er at hun skal ha en HELT ENKEL telefon. Hovedsaken er at det skal gå an å ringe og sende meldinger med. Men er også opptatt av hvordan den ser ut, så litt stilig må den være. Bra batterikapasitet og en telefon som er enkel i bruk (bl.a. gode taster) er også viktig. På forhånd takk
Βlur Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ta en titt på Nokia 6101/6103. Eneste forskjellen er utseende og at 6103 har blåtann. Begge telefonene har passe god skjerm, enkelt menysystem og veldig gode taster. Min mor fikk 6101 til jul i fjor og hun er veldig fornøyd.
plaank Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) tenkte jeg skulle fikse ny telefon til min mor til jul. Så trenger jeg litt hjelp med å finne det jeg leter etter da jeg ikke er veldig oppdatert på denne fronten. Hovedsaken er at hun skal ha en HELT ENKEL telefon. Hovedsaken er at det skal gå an å ringe og sende meldinger med. Men er også opptatt av hvordan den ser ut, så litt stilig må den være. Bra batterikapasitet og en telefon som er enkel i bruk (bl.a. gode taster) er også viktig. På forhånd takk 7173828[/snapback] Her er er god telefon, med stor og oversiktig skjerm, med høy oppløsning. Enkle menyer (Nokia S40), og et design alle mødre elsker:D Nokia 7370. EDIT: Leif var innom Endret 29. oktober 2006 av plaank
rønning Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Takk for fine forslag, hun liker kamskjelltelefoner godt. Var en brukererfaring av 6101 som sa det var dårlig batteri, noen som vet noe mer om det? ingen andre som nevnte det..
Loko Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Nokia telefoner har generelt dårligere batteritid enn hva sony ericsson har. En annen mulighet kan være SE z530. Den har overlegent bra batterikapasitet men har dog noen litt dårligere knapper enn 6101/3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå