Gå til innhold

lære meg å bruke to sverd i gothic 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Tror jeg har vært innom hver eneste fighter trainer jeg kan finne, men ingen som vil lære meg å slåss med to sverd. Jeg har blitt master Swordman, og hunting skill er 155 så jeg tror "kravene" skal være innfridd.

Kan noen fortelle meg hvem jeg skal snakke med? er det noe annet jeg må trene først?

7173759[/snapback]

 

Da må du nok begi deg ut på den lange vandring sørover, mot ørkenen først :)

Jeg lærte meg det I Ben Sala eller Bakaresh (litt vanskelig å se hva det står på dette tøy-kartet :p )

I en av de sør-østlige byene i allefall :)

Lykke til!

Endret av Dimas
Lenke til kommentar
Hei,

 

Tror jeg har vært innom hver eneste fighter trainer jeg kan finne, men ingen som vil lære meg å slåss med to sverd. Jeg har blitt master Swordman, og hunting skill er 155 så jeg tror "kravene" skal være innfridd.

Kan noen fortelle meg hvem jeg skal snakke med? er det noe annet jeg må trene først?

7173759[/snapback]

 

 

Dra til Bakaresh sør-øst på kartet. På sydsiden av byen står en kar som heter Silvio, han lærer deg å sloss med to sverd.

Lenke til kommentar
Men to sverd er da dritjalla? lærte meg det og, og tusler rundt med to skarpe selvsmidde bastard swords, og har slår bare med det høyre! Da har jeg mer glede av paladin skjoldet mitt, som faktisk blokker stikk også.

7188495[/snapback]

 

Neida jeg har bestemt meg for at to sverd blir dritfett.

Lenke til kommentar
Men to sverd er da dritjalla? lærte meg det og, og tusler rundt med to skarpe selvsmidde bastard swords, og har slår bare med det høyre! Da har jeg mer glede av paladin skjoldet mitt, som faktisk blokker stikk også.

7188495[/snapback]

Ja Dual Wield var tamme greier, eneste positive er å hold venstre museknapp nede i ca. ett sekund. Da tar han power strike som er tre små slag veldig kjappt etter hverandre.

Lenke til kommentar

Han skal sikkert bruke begge sverdene helle tiden... men det er vel nok en av de deprimerende buggene :p

Jeg fatter ikke at jeg gidder å spille dette spillet. Det er så plagsomt, jeg startet å spille, merket bugs etter bugs... men spillet er bare så forb gøy at jeg overser alt av bugs... En dag... uten bugs... :D

Lenke til kommentar

Du mener når han slår et slag med begge sverdene ut til siden? Slik at det liksom skal bli lettere å sloss mot flere fiender (i følge manualen). Da får man jo 2 beist som hopper mot deg, i stedet for bare ett, eller mer. Mobs pleier å vente på sin tur til å angripe hvis du konsentrerer deg om en om gangen, som gjør den komboen ganske ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...