Gå til innhold

Fritidsklubb i norsktimen

Teodorull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

HUUUUUUUUUUUUUUUUMOOOOOOOOOOOR!

:|

Og det er ni linjer her...

(Tror det kommer an på skin og oppløsning, i 1280x1024 med standardskin blir det i hvert fall ni linjer)

EDIT: Gikk litt hardt ut mot de ni linjene og all "pynten" :p

Endret av Medrakil
Skrevet

Jeg bruker Hardware.no - Dynamisk. 4 linjer. Jeg har også 4 linjer på Diskusjon.no.

Syns det er urettferdig at jeg må skifte signatur da, jeg kan jo ikke noe for at enkelte ser flere enn 4 linjer. :(

Skrevet

Så vidt jeg vet står det spesifisert i retningslinjene med hvilket skin og ved hvilken oppløsning man skal undersøke om signaturen overgår 4 linjer. Men la oss glemme det, du kan vel bare sende en PM til en moderator å spørre om signaturen din er lovlig eller om den bør endres.

Skrevet
Så vidt jeg vet står det spesifisert i retningslinjene med hvilket skin og ved hvilken oppløsning man skal undersøke om signaturen overgår 4 linjer. Men la oss glemme det, du kan vel bare sende en PM til en moderator å spørre om signaturen din er lovlig eller om den bør endres.

7398721[/snapback]

Har gjort det. Venter på svar.

Skrevet (endret)

Det må jeg si, de statuerte virkelig et godt eksempel...lærte sikkert også noe :)

Edit:

var dette riktig postet av deg, altså under humor, er vell ingen som finner noe humoristisk i dette?

Endret av Kjekssjokolade
Skrevet

Ohh, de var noen tøffe mennesker!

Bare vent til videregående, der bryr ikke lærerene om dere har gjort leksa eller ikke arbeider i timen, som alle sier her: "Jeg kan bare åpne døra, men du må gå igjennom den" eller "Ansvar for egen læring" eller "Æ bry' mæ itj om du drit i skolen, æ får betalt. Vi træffes på Rema 1000 om to år" Siste var fra en kul norsklærer vi hadde :)

Men noe sier meg at de ikke vil møte videregående o_O

Skrevet

var dette riktig postet av deg, altså under humor, er vell ingen som finner noe humoristisk i dette?

7404441[/snapback]

Var det ikke bittelitt morsomt engang? :ermm:

Skrevet

Tenk deg at du er lærer, da hadde du vært lei slike drittunger, men synd at læreren ikke er streng nok mot dem :| That's life! Ringe foreldrene og fortelle det til dem hva de driver med på skolen hadde vært passe straff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...