Gå til innhold

Problem med Azureus opp mot ZoneAlarm.

abcosv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittelen sier, har jeg et problem med Azureus på grunn av ZoneAlarm. Jeg blir satt som "not connectable" av torrenttrackeren fordi Zonealarm blokkerer alle innkommende "listen"-requester. Dette medfører noe tilsvarende passive mode innen FTP/DC, og gjør at jeg ikke kan laste ned fra andre med samme problem, og de kan heller ikke laste ned fra meg. Totalt sett medfører dette at min fart innad i trackernettverket blir lavere, både ned og opp.

Jeg har ZoneLabs Security Suite, som er en noe mer avansert versjon av ZoneAlarm (denne er ikke freeware), og har prøvd så langt jeg klarer å stille inn for at Azureus skal kunne få mest mulig fritt leide ut og inn fra maskinen, men requestene ender uansett opp som "blocked" i loggen.

Så det jeg selvsagt lurer på da, er om andre har hatt lignende problemer tidligere og om de har klart å løse dem. Det blir ikke aktuelt for meg å bytte ut ZoneLabs med noe annet, da jeg har brukt dette programmet så lenge og vet at, om ikke annet, så er det iallefall bombesikkert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...