Gå til innhold

vil spille avi på dvd spiller

FullColor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I see, har lastet ned programmet, men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjør, hva mente du jeg skulle gjør med det ?

Du mente kanskje jeg skulle forandre på avi'en eller noe sånt ?

Du er sikker på at jeg ikke bare kan brenne den som den er da?

Endret av AllColer
Skrevet

Om det er ei DivX- eller XviD-fil, og DVD-spelaren din har støtte for det, kan du berre brenne den på ein CD for at det skal fungere (trur eg). Viss ikkje må du konvertere den og brenne den på ein DVD. WinAVI fungerer fint til det.

Skrevet

hmmm min dvd spiller har støtte for no sånt x greier vet jeg, men er det d samme som avi ? for som sagt så er det en avi fil, eller er det sånn at avi kan være Xvid eller divX ?

Skrevet (endret)

Avi kan være xvid eller divx ja. Det du kan gjøre er å laste ned GSpot - åpne avi filen i den, så får du opp hvilket codec som er brukt til å encode filmen. Så burde det vel stå i manualen eller kanskje på selve dvdspilleren om hva den støtter.

- hsds

Endret av hsds
Skrevet (endret)

Okey det var divX ja, fant ut at dvd en ikke kunne spille det. Men da for jeg prøve og konventere filen da som sagt over, har lastet ned det der på siden doom9 og Super men har alldrig prøvd eller vært borti no sånt før så hvis det er ganske straith forward så skulle det vel gå greit. takker for hjelpa

P.s kan jo laste ned WinAvi men hvis jeg kan bare bruke ett prog så er det og foretrekke.

Oppdatert: jeg prøvde og opne filen i det prog(dvd2svcd) jeg lastet ned fra doom9 siden men får bare en feilmelding når jeg prøver og opne filen : the cinama craft encoder file does not exist

Endret av AllColer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...