Gå til innhold

Spørsmål rundt Zandalar settene


Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på dette settet

 

Jeg spiller hunter. Men vet ikke veldig mye om hvordan jeg får det...

 

har hørt at man får de i et questene på en øy i STV og at man må gjøre ZG, men hvordan fungerer det?

 

Må man ha en viss rep. med Zulian Tribe for å få questene? og hva går questene ut på og hva heter de?

 

Siden jeg er hunter er det Zandalar Predator som gjelder for meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste som teller er ZG (Zul'Gurub), som er en 20man instance du finner i STV (Stranglethorn Vale). Quests finner du på en øy i STV, sant nok, men de er til ZG. Som hunter kan du faktisk solo'e/exploite endel i ZG som gjør at du kan skaffe deg reputation selv, sakte men sikkert. Du får reputation for å drepe mobs der inne, og for å levere bijous/coins til en fyr på øya hvor du henter quests. Bijous og coins dropper av mobs. Øya som er nevnt finner du Nord-Vest i STV, det er bare 1 øy helt nord-vest så den er ikke vanskelig å finne. Når det gjelder solo/exploiting med hunter er du nødt til å søke på google eller på youtube for å finne filmer. GL!

Lenke til kommentar
ser at det står set: (1/5)

 

Men jeg kan bare se 3 ting, shoulders, bracers og belt.

 

Hvor er de to andre delene?

7167466[/snapback]

 

De 2 andre tingene er neck og trinket!

 

Når det gjelder necken så får man den ganske enkelt ved å gå på ZG øya og hente den når man er friendly. Dette er da en grønn neck med noen ganske simple stats på. Ettersom man gainer rep og øker rep med Zandalar Tribe, kan man hente en ny og bedre neck, som er rare. Honored får man ny neck, samme på revered og på exalted får man en epic neck som er betydlig bedre enn de andre man har fått.

 

Når det gjelder trinketen, så er det den mye vanskligere å få tak i enn de andre set tingene. Her er det "Edge of Madness" som gjelder. "Edge of Madness" er en zone inne i ZG, hvor man summoner bosser. Man trenger en potion, som alchemist's kan lage for å summone bossen. Det kan spawne 4 forskjellige bosser, med forskjellige abilities og med forskjellig likheter til andre wow classes. Gri'Lek, Hazza'rah, Renataki eller Wushoolay som er ganske enkle og drepe, men kan skape trøbbel for "uerfarne" guilds. Det kan bare bli foretatt en boss-summon hver ZG timer, og de har en helt random cycle, så den samme bossen kan komme 10 uker på rad hvis man er uheldig.

Så tilbake til hvordan man får trinketen. Av de 4 bossene som jeg akkurat nevnte, dropper det også 4 forskjellige questitems. En fra hver boss. Disse er ikke questitems som alle i raidet kan ta, men det dropper 1-3 av questitemet hver gang. Etter man har fått alle 4 questitemene, må man også ha en voodoo doll. Deretter kan du sette sammen alt og få trinketen. Jeg er ikke sikker men tror det er et quest på ZG øya.

 

Hunters får denne trinketen:

 

Renatakis Charm of Beasts

 

Lurer på noe mer? Let me know! :thumbup:

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...