bandit Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hva er problemet? Hver gang jeg går inn på www.vg.no og klikker meg inn på vgtv avslutter Firefox. Både med 1.5.0.7 og med 2.0
hean Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hva er problemet? Hver gang jeg går inn på www.vg.no og klikker meg inn på vgtv avslutter Firefox. Både med 1.5.0.7 og med 2.0 7166752[/snapback] Tror jeg vet løsningen på problemt ditt, klikk her så ordner det seg nok
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Tror jeg vet løsningen på problemt ditt, klikk her så ordner det seg nok Spurte karen om alternativer til Firefox? -------------------------- VG-TV - Brukes flash der? Og i tilfelle, hvilken flash player har du installert på systemet ditt? http://www.macromedia.com/software/flashplayer/
bandit Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Glemte å si at det funker i IE. Og opera er ikke et alternativ på denne maskinen (bruker det på min laptop) La også inn flash igjen.. Samma greia, med en gang "filmen" starter så stenger FF. hmmm tips?
Haraldson Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hvilken versjon av 2.0 har du? En RC, eller final?
RattleBattle Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Extensions? Kan være lurt å sjekke de opp mot: http://kb.mozillazine.org/Problematic_extensions
Evelen Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Glemte å si at det funker i IE. Og opera er ikke et alternativ på denne maskinen (bruker det på min laptop) La også inn flash igjen.. Samma greia, med en gang "filmen" starter så stenger FF. hmmm tips? 7169359[/snapback] hvorfor er ikke opera et bra aternati på "denne maskinen?
bandit Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Har 2.0 Full versjon. Har heller ingen ext på den lista. Og Opera er ikke et alternativ på denne maskinen fordi "det bare er sånn" :-) dvs forskjellig bruksområder, personer osv.... BTW: vært konge å fått de beste fra hhv FF og opera i en og samme browser. men som sagt ingen som har videre tips. ?
detvarvondtdet Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Har 2.0 Full versjon.Har heller ingen ext på den lista. Og Opera er ikke et alternativ på denne maskinen fordi "det bare er sånn" :-) dvs forskjellig bruksområder, personer osv.... BTW: vært konge å fått de beste fra hhv FF og opera i en og samme browser. men som sagt ingen som har videre tips. ? 7219550[/snapback] Har desverre ingen tips. Men hos meg kræsjer opera også når jeg prøver å se vgtv og fxtv.. Får det ikke til å funke på IE eller jeg da..
OddZen Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hmm.. hadde noe lignende problem. Får du opp noen slags feilmelding? Hva slags programm bruker firefox for å se på VGTV? Kan være problem med en Codek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå