curly4ever Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei, jeg har et problem etter jeg installerte Dark messiah. Og det er at etter treningen min og jeg skal "laste" inn, eller før jeg kommer inn i byen som vi skal ri inn til(husk, rett etter treningen). Det som da skjer er at skjermen blir helt skurrete og det kommer opp en feilmelding der det står: Instruksjonen i 0x2408b219" refererte til adresse "02041fd50". Minnet kunne ikke være "read". En annen ting er at jeg kjøpte det i butikken og jeg installerte det vanlig og så kom det at jeg måtte skrive koden innpå steam og så fikk jeg spillet innpå steam og der står det og "downloader", er bare på 12% og jeg begynte for mangen timer siden, noen som kan hjelpe meg? Det hadde vært en fornøyelse
curly4ever Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Jøsses, ingen som har ville gitt meg et svar men uansett, skal bare si at det funker helt til kapittel 3, så kommer det "loading" opp og så funker det ikke lenger. Da blir det stopp. Noen kjennskap til dette problemet?
DurinVIII Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Høyreklikk på spillet i steam->properties->local files->verify integrity of game cache. Dette skal hjelpe mot en hel del problemer, virker det som.
curly4ever Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Det hadde jeg gjort, men jeg hadde ikke prøvd spillet etter jeg gjorde og jeg prøvde det nå nettopp, men det ble bare til überlagg, og dataen måtte skrus av og på før jeg prøvde en gang til, men det ble bare værre. Tror jeg bare skal vente på patchen som kommer ut snart, så får jeg se da.
Bardis Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Det hadde jeg gjort, men jeg hadde ikke prøvd spillet etter jeg gjorde og jeg prøvde det nå nettopp, men det ble bare til überlagg, og dataen måtte skrus av og på før jeg prøvde en gang til, men det ble bare værre. Tror jeg bare skal vente på patchen som kommer ut snart, så får jeg se da. 7169763[/snapback] opplved mye hakking i både bilde og lyd selv....og da spesielt i Chapter 1 ved murene til Stonehelm der... sett på utenlandske forum også at det er flere som har hatt problemer som dette... For noen funker det visst å gå inn på Options inne på spillet, og så Video og Advanced...Så sette ned Texture level til medium...men funket ikke for meg dessverre Men kan hende det kan hjelpe deg også da.. Jeg ringte Ubisoft på mandagen, og de driver visst å mekker no patch, så får håpe dette løser problemet Lykke til videre..
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) De har lovet patchen ferdig siden sent på tirsdag kveld, men det har fortsatt ikke kommet noen ting. Dett må være den dårligste utgivelsen noensinne. Jeg får ikke engang startet spillet. Endret 3. november 2006 av T-Solberg
empatiy Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Er storfornøyd med spillet. Kjører knirkefritt her. Tror nok det spiller inn flere faktorer her enn bare spillet. Har heller ikke oppdaget noe særlig bugs, bare småting som kan lett oversees.
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Her hos meg så ser det nesten ut som om Steam kan være problemet. Det er nemlig det som kaprer 99% av cpu når alt sammen henger under loading av spillet.
empatiy Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Steam, ja. Det minte meg på at jeg faktisk har et lite problem når det gjelder flerspillerdelen til Dark Messiah. Får nemlig ikke startet det p.g.a at steam flekker opp en error. Husker ikke helt i farta hva det sto, men det gjaldt steam.dll. Har ikke internett hjemme atm, så betyr ikke så mye nå, men kunne vært moro å prøve det over lan.. T-Solberg, prøv å laste ned en ny versjon av steam og slett den som fulgte cd'n, leste et sted at flere har opplevd at den steam-versjonen kan være korrupt. Skal prøve når jeg kommer hjem. Endret 3. november 2006 av empatiy
DurinVIII Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Prøvd å slette client registry.blob? Den heter ihvertfall noe lignende, og bestemmer hvor ting skal lastes ned fra. Høres ikke ut som om det har noe med denne saken å gjøre, men det er da verdt en forsøk.
empatiy Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ja, leste at det også kan hjelpe. Skal prøve det før jeg evt. installerer steam på nytt. Takker.
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Steam, ja. Det minte meg på at jeg faktisk har et lite problem når det gjelder flerspillerdelen til Dark Messiah. Får nemlig ikke startet det p.g.a at steam flekker opp en error. Husker ikke helt i farta hva det sto, men det gjaldt steam.dll. Har ikke internett hjemme atm, så betyr ikke så mye nå, men kunne vært moro å prøve det over lan.. T-Solberg, prøv å laste ned en ny versjon av steam og slett den som fulgte cd'n, leste et sted at flere har opplevd at den steam-versjonen kan være korrupt. Skal prøve når jeg kommer hjem. 7209271[/snapback] Har prøvd flere ganger. Jeg hadde steam fra før, og kjøpte spillet gjennom det. har ikke fungert med andre steam-installeringer.
VinterUlv Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Mange som sliter med dette spillet, inkludert meg også. Men det har kommet mange gode forslag til hva man kan prøve, både på forumene her og på ubisoft sitt forum. Dark Messiah forum hos ubisoft Skal skamløst lime inn noen tips fra en tråd derfra 1. Pass på at du har oppdaterte drivere etc (standard førstesvar). - Noen har nevnt at de har erfart bedre stabilitiet med forrige nvidia driver enn den nyeste. Legg også merke til at det er en "known bug" med 6800 skjermkort og Dark Messiah. 2. For å forbedre loading time for multiplayer delen kan man forsøke console commandoen "mat_picmip 1" (default er 0). Ser ut til å fungere for noen. 3. Sett texture detail til medium. Dette skal muligens hjelpe til både på loading time og hakking under spilling, selv om PC'n din er knaillbra. 4. steam://validate/2100 <--- Som forklart av DurinVIII. 5. Sist men ikke minst... A word from the producer. Endret 3. november 2006 av VinterUlv
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Har prøvd alt, og ingenting hjelper. Hadde jeg bare kjøpt spillet i butikken så kunne jeg bare levert det tilbake... Men neida, jeg måtte kjøpe over Steam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå