Alxg Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Er det en spesiell fly plass eller noe sånt?, siden jeg bare begynner på rullebanen hele tiden. Går det an å starte på vannet?
anders-j Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 da må du nok finne en "sjøflyplass" for å kunne ta av fra vannet Eller du kan velge gåsa (goose), og ta av fra rullebana også lande i vannet.
Alxg Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 OK, men vet du navnet på en sjøflyplass?
anders-j Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Husker ikke noe navn i farta Men, som sagt.. bruk goose også land i vannet etterpå.
miig Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg skjønte ikke helt hva anders-j mente med med "goso", men det kan hende han mener det jeg skriver her: Lett med et vanlig fly og når du har kommet et stykke opp i lufta trykker du på "alt". Du kan nå velge i menyen, om å bytte fly. Deretter er det bare å velge sjøflyet og lande i vannet.
Alxg Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Tusen takk, det funket med å skifte fly i luften. Dette gjorde spillet enda gøyere en det var
anders-j Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Jeg skjønte ikke helt hva anders-j mente med med "goso", men det kan hende han mener det jeg skriver her: Lett med et vanlig fly og når du har kommet et stykke opp i lufta trykker du på "alt". Du kan nå velge i menyen, om å bytte fly. Deretter er det bare å velge sjøflyet og lande i vannet. 7174656[/snapback] goso? :S jeg skrev da gåsa... altså, sjøflyet Grumman Goose eller noe sånt... Tusen takk, det funket med å skifte fly i luften. Dette gjorde spillet enda gøyere en det var thumbup.gif Det er også 100% urealistisk å skifte fly i lufta.. Endret 29. oktober 2006 av anders-j
SWAT dude... Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Det er helt urealistisk at en inkompentent dust som deg skal fly et fly også. 7177009[/snapback] Pass munnen din. For alt du vet kan han ha 170 i IQ og ha 40 år bak spakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå