Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....


Anbefalte innlegg

Er selv registrert på Netthandelen.no og lurer ofte på en del ting, særlig hva jeg bør by på spesifikke varer. Så jeg vil her opprette en tråd hvor vi kan ha en diskusjon omkring produkter, priser, levering, service, kvalitet osv til Netthandelen.no.

 

Vil gjerne at tråden skal bestå hovedsaklig av:

 

-erfaringer om kvalitet på spesifikke produkter, gjerne med en link direkte til produktet på netthandelen

-erfaringer angående leveringer og betalinger

-erfaringer i forbindelse med retur og/eller reklamasjon

-tips til hvilket prisnivå spesifikke varer ligger på, gjerne med link til prisguider på lignende varer

-generell diskusjon rundt produkter

-er du registrert, oppgi gjerne kundenummer og bosted... kanskje du kommer i budkamp med en i forumet

-diskusjon rundt pågående auksjoner

-ellers positive/negative erfaringer

 

 

Vil oppdatere dette førsteinnlegger med generell informasjon som jeg synes er viktig....

 

Min kundeID på Netthandelen.no: #185421 fra SUNNDALSØRA

 

 

Varer på netthandelen.no er stort sett billige kinaprodukter som ser bra ut på bildene, men kvalititen tilsvarer det man kan kjøpe i 10kr kurven på europris.

Er det slike varer man ønsker, kan man like gjerne kjøpe det fra kina (dealextreme.com el.). Da slipper man ekspedisjonsgebyr og dyr frakt.

Kjøper du produkter fra kjente merker, så kan du få en bra pris. Jeg har selv kjøpt produkter fra LG og Toshiba som jeg er veldig fornøyd med, men ta en sjekk på prisjakt.no el. før du legger inn bud. Mye går for en høyere pris enn hva man betaler i en vanlig nettbutikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varer på netthandelen.no er stort sett billige kinaprodukter som ser bra ut på bildene, men kvalititen tilsvarer det man kan kjøpe i 10kr kurven på europris.

Er det slike varer man ønsker, kan man like gjerne kjøpe det fra kina (dealextreme.com el.). Da slipper man ekspedisjonsgebyr og dyr frakt.

Kjøper du produkter fra kjente merker, så kan du få en bra pris. Jeg har selv kjøpt produkter fra LG og Toshiba som jeg er veldig fornøyd med, men ta en sjekk på prisjakt.no el. før du legger inn bud. Mye går for en høyere pris enn hva man betaler i en vanlig nettbutikk.

Noen varer skal jeg være enig men det gjelder laaaangt i fra alle.

 

Skjønner du har denne oppfattelsen hvis du er en person som kun byr på småting men netthandelen har også varer i meget god kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg synes netthandelen.no er bra jeg.

 

Jeg ser på denne siden som en humor side, der jeg kan se hvor mangen idioter kjøper mannskit for en skinnsyk pris :) Det må være TV som ikke har et merke engang for 6-7 tusen eller en drill som har batterikapasitet som om det skulle vært 1 AA batteri i den.

 

Har jeg en dårlig dag er det bare å gå inn på netthandelen.no for å få seg en god latter :=)

 

Har selv kjøpt 2 ting fra siden for mangen år siden og har lært av det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes netthandelen.no er bra jeg.

 

Jeg ser på denne siden som en humor side, der jeg kan se hvor mangen idioter kjøper mannskit for en skinnsyk pris :) Det må være TV som ikke har et merke engang for 6-7 tusen eller en drill som har batterikapasitet som om det skulle vært 1 AA batteri i den.

 

Har jeg en dårlig dag er det bare å gå inn på netthandelen.no for å få seg en god latter :=)

 

Har selv kjøpt 2 ting fra siden for mangen år siden og har lært av det...

Så fint for deg.... flott for oss andre at det finnes folk som ikke vet bedre, det gir mindre konkurranse!

 

Joda, det er masse rare ting på netthandelen som ikke er veldig bra kvalitet på. Men de har også ting som er veldig bra i tillegg selger de også noen merkevarer.

 

Edit:

Er mye bra på netthandelen men ser at det er visse ting som få unormalt høy pris ja. Så kan til dels være enig med deg men å slakta ALLE varene til en butikk så du har testet 2 varer fra blir bare dumt.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Ja du er heldig som slipper konkurranse fra meg :) Tenk en helt fremmed person som kan gi deg den glede

 

Jeg slaktet ikke butikke jeg sa min mening om den, min personlige opplevelse med netthandelen.no

 

Og hvorfor kjøpe billige kina ting som forbrukere kaster etter kun kort tid?

Er det ikke mere miljøvenlig og kjøpe noe som varer lengere? Alså velge kvalitet framfor kvantitet.

 

Og ja noe på butikken er av god kvalitet, men mesterparten er billige kina varer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja du er heldig som slipper konkurranse fra meg :) Tenk en helt fremmed person som kan gi deg den glede

 

Jeg slaktet ikke butikke jeg sa min mening om den, min personlige opplevelse med netthandelen.no

 

Og hvorfor kjøpe billige kina ting som forbrukere kaster etter kun kort tid?

Er det ikke mere miljøvenlig og kjøpe noe som varer lengere? Alså velge kvalitet framfor kvantitet.

 

Og ja noe på butikken er av god kvalitet, men mesterparten er billige kina varer.

Du slaktet vel butikken og alle som handlet der. Å latterliggjøre at folk byr på ting du selv ikke vet kvalitet på blir useriøst etter min mening.

 

Kjøpte en forsterker fra Xindak på netthandelen for noen år siden. Den ble testet mo en Hegel H200 til en pris på 23000 kr (i dag) og det ble knapt funnet en forskjell.

 

Ordinær pris på Xindaken var ca 9000 kr...

 

På netthandelen fikk jeg den for 3300 kr.

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som byr jeg ler av, men de som byr mye for noe man kunne kjøpt i en lokalbutikk eller annen nettbutikk til så og si samme pris eller billigere og et kjent merke. Det har jeg sett flere ganger...

 

 

Og jeg gjentar:

 

Og ja noe på butikken er av god kvalitet, men mesterparten er billige kina varer.

Endret av PoNdUs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke alle som byr jeg ler av, men de som byr mye for noe man kunne kjøpt i en lokalbutikk eller annen nettbutikk til så og si samme pris eller billigere og et kjent merke. Det har jeg sett flere ganger...

 

 

Og jeg gjentar:

 

Og ja noe på butikken er av god kvalitet, men mesterparten er billige kina varer.

Men hvordan vet du at en merkevare er bedre enn en kinavare du ikke har prøvd.

 

Xindak er også en kinavare men banker rett og slett det som finnes til den prisen jeg fikk på Netthandelen, uansett hvilket merke som står på.

 

De som faktisk kjøper kan i ro og mak få det hjem på døren og sammenligne kvaliteten på det de kjøper med noe annet. Angrer de kan man sende varene tilbake og få igjen pengene.

 

Mens noen sitter å ler av andres kjøp av varer de hverken har testet kvalitet på eller konkurrentenes kvalitet.

 

Lurer på hvem som burde le av hvem :!:

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Skal jeg ta et eksempel?

 

Hama Start 61 tripod på netthandelen http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?Auksjonsid=26853538

 

Den som leder auksjonen har satt inn 121kr + frakt til han (bodø) er 119kr + eks gebyr 75

 

Så bare varen + frakt så er man oppe i 250kr + 75 = 325kr for denne varen.

 

Så tar vi dustinhome.no 159kr + 99kr i frakt = 258kr for denne varen ink frakt.

 

Eller kan du ikke vente til dustinhome får det på lager så dra til cdon.no og få varen + frakt til 278kr.

 

 

 

 

 

Og denne auksjonen er faktisk ikke over så det vi da si at prisen kan bli høyere!

 

Så da spør jeg hvem skal le? :)

 

 

 

Ja da var auksjonen ferdig 151kr + frakt til Bodø 119kr + eks gebyr 75kr = 345Kr

 

Hehehe (dagens latter)

Endret av PoNdUs
Lenke til kommentar

Skal jeg ta et eksempel?

 

Hama Start 61 tripod på netthandelen http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?Auksjonsid=26853538

 

Den som leder auksjonen har satt inn 121kr + frakt til han (bodø) er 119kr + eks gebyr 75

 

Så bare varen + frakt så er man oppe i 250kr + 75 = 325kr for denne varen.

 

Så tar vi dustinhome.no 159kr + 99kr i frakt = 258kr for denne varen ink frakt.

 

Eller kan du ikke vente til dustinhome får det på lager så dra til cdon.no og få varen + frakt til 278kr.

 

 

 

 

 

Og denne auksjonen er faktisk ikke over så det vi da si at prisen kan bli høyere!

 

Så da spør jeg hvem skal le? :)

 

 

 

Ja da var auksjonen ferdig 151kr + frakt til Bodø 119kr + eks gebyr 75kr = 345Kr

 

Hehehe (dagens latter)

Da forstår du ikke helt systemet.

 

Når man allerede har bestilt noe man trenger er gebyret allerede inkludert da du uansett må betale det.

 

Ekstrafrakt for noe slikt er som regel rundt en tikrone.

 

Hvis du tror noen bestiller noe slikt ene og alene tar du skammelig feil.

 

Så vær så snill, neste gang du drar frem ett eksempel så hold deg til virkeligheten og ikke kun syltynn teori.

 

Om du selv har vært så "idiot" å bestilt en liten duppeditt til 10 kroner og ikke noe annet så vennligst ikke beskyld andre for å være like store idioter som deg selv.

Lenke til kommentar

Skal jeg ta et eksempel?

 

Hama Start 61 tripod på netthandelen http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?Auksjonsid=26853538

 

Den som leder auksjonen har satt inn 121kr + frakt til han (bodø) er 119kr + eks gebyr 75

 

Så bare varen + frakt så er man oppe i 250kr + 75 = 325kr for denne varen.

 

Så tar vi dustinhome.no 159kr + 99kr i frakt = 258kr for denne varen ink frakt.

 

Eller kan du ikke vente til dustinhome får det på lager så dra til cdon.no og få varen + frakt til 278kr.

 

 

 

 

 

Og denne auksjonen er faktisk ikke over så det vi da si at prisen kan bli høyere!

 

Så da spør jeg hvem skal le? :)

 

 

 

Ja da var auksjonen ferdig 151kr + frakt til Bodø 119kr + eks gebyr 75kr = 345Kr

 

Hehehe (dagens latter)

Da forstår du ikke helt systemet.

 

Når man allerede har bestilt noe man trenger er gebyret allerede inkludert da du uansett må betale det.

 

Ekstrafrakt for noe slikt er som regel rundt en tikrone.

 

Hvis du tror noen bestiller noe slikt ene og alene tar du skammelig feil.

 

Så vær så snill, neste gang du drar frem ett eksempel så hold deg til virkeligheten og ikke kun syltynn teori.

 

Om du selv har vært så "idiot" å bestilt en liten duppeditt til 10 kroner og ikke noe annet så vennligst ikke beskyld andre for å være like store idioter som deg selv.

 

 

:new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal jeg ta et eksempel?

 

Hama Start 61 tripod på netthandelen http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?Auksjonsid=26853538

 

Den som leder auksjonen har satt inn 121kr + frakt til han (bodø) er 119kr + eks gebyr 75

 

Så bare varen + frakt så er man oppe i 250kr + 75 = 325kr for denne varen.

 

Så tar vi dustinhome.no 159kr + 99kr i frakt = 258kr for denne varen ink frakt.

 

Eller kan du ikke vente til dustinhome får det på lager så dra til cdon.no og få varen + frakt til 278kr.

 

Det høres ut som du er erfaren med denne siden, det er ikke jeg :) Men har nylig kjøpt flere produter til en pris jeg mener er lav, men som sakt har jeg ingen erfaring med produkter fra den siden. Kanskje du har kjøpt eller vet noe om disse produktene?

http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=27636221

http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=26827153

http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=27625340

http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=27153928

 

 

 

 

 

Og denne auksjonen er faktisk ikke over så det vi da si at prisen kan bli høyere!

 

Så da spør jeg hvem skal le? :)

 

 

 

Ja da var auksjonen ferdig 151kr + frakt til Bodø 119kr + eks gebyr 75kr = 345Kr

 

Hehehe (dagens latter)

Da forstår du ikke helt systemet.

 

Når man allerede har bestilt noe man trenger er gebyret allerede inkludert da du uansett må betale det.

 

Ekstrafrakt for noe slikt er som regel rundt en tikrone.

 

Hvis du tror noen bestiller noe slikt ene og alene tar du skammelig feil.

 

Så vær så snill, neste gang du drar frem ett eksempel så hold deg til virkeligheten og ikke kun syltynn teori.

 

Om du selv har vært så "idiot" å bestilt en liten duppeditt til 10 kroner og ikke noe annet så vennligst ikke beskyld andre for å være like store idioter som deg selv.

Lenke til kommentar

Maria: Til de prisene så hadde jeg ikke forventet noe som helst, kvaliteten ser også meget dårlig ut. Disse tingene hadde jeg kun brukt som "køddegaver" til venner og aldri tatt meg bryet med å bestille slikt på nettet. Dette finner du på Nille eller Clas Ohlsson...

 

Har selv en svigermor som har bestilt forskjellige ting fra denne siden og så godt som alt elektrisk er av meget dårlig kvalitet. Bærevesker og andre ikke-elektriske/tekniske ting er derimot stort sett helt ok.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Hei alle sammen...

I forbindelse med off-shore arbeid så har jeg en del dø-tid hjemme. I den forbindelse så fikk jeg det for meg - svi av en haug med penger på nytt verktøy/møbler/hage-ting etc, og teste dette. Dette skyldes og tildels det at jeg handlet nytt "mye større" hus, og garasje som skal fylles opp av vertkøy god-biter, hagen skal oppgraderes osv osv. Så dermed satser vi på en diger test av netthandelen varer, og det innenfor ulike sjangere av verktøy og møblemang, samt hage utstyr og andre duppiditter..

Følgende er pr dags dato handlet inn, og vil bli sjekket opp rundt alt fra monteringsanvisninger, vekt (i forhold til det som er oppgitt av netthandelen), innpakning, kvalitet, utseende osv osv. Listen lyder foreløpig på følgende varer:

 

83027 Teleskop. Forstørrer opptil 525 ganger.

90688 Elektrisk saunabelte til slanking.

90863 Caps med solcellepanel og vifte. Kjøler deg ned i sommervarmen. One size

90912 Sovepose med trekk fra King Camp

92706 Verktøysett med hele 131 deler, 10 års garanti. Over 18.000 solgte.

94003 Ridder i rustning - utrolig tøff interiørgjenstand! Høyde: 18 cm

95320 Bestway toveis luftpumpe med god kapasitet. 2 x 1500 cm3. Brukes til oppfylling og uttømming av luft

95465 Elektrosveiseapparat for AC-strøm - sveiseapparat med automatisk temperaturkontroll og nedkjølingsapparat. Nominell strøm: 100 A

98913 Prismekikkert fra Northmark©. Inkludert stativ. 18-36 x 50 mm

100539 Sminke sett i koffert. Giga stor. Kvinners drøm. Over 8.000 solgte.

101394 Kraftig og praktisk turbostøvsuger. Aldri mer støvsugerposer! Høy effekt - 1600 W

101632 LED-spotter til bruk utendørs.4 stk. Gulvspotter. IP44

101996 Fotostativ fra Hama inkl. bæreveske.

102157 Garasjekabinett. Ta kontroll i garasjen!

102168 Teleskop fra Bushmaster med stativ og bæreveske

102967 Campingtelt til 4 personer.

105994 Jumpstarter med luft kompressor. 12 volt

106880 Trykkluftslange i trommel med automatisk inntrekk - slange 7,5 m.

106897 Vannspreder som kan reguleres. Du slipper og vanne asfalten!

106917 Teleskop fra Bushmaster med stativ og bæreveske

106962 Drivhus 4,5m2 med skyvedør, ramme, sokkel og vindu

106964 Samuraisverd - 3 stk pyntesverd i klassisk og elegant stil

106986 Bordfontene med intregrert vannpumpe.

107098 Insektsdreper. Elektrisk.

107106 Elektrisk insektslampe. Utrolig praktisk lampe med god effekt mot plagsomme insekter!

107343 Solcellelykter- 4 stk - Gir fantastisk stemning i hagen

107346 8 stk Solcellelykter- med jordspyd. Høyde: 38 cm.

107400 Digital grillgaffel med innebyggd termometer - Et must på en BBQ fest!

107454 Elektrisk motorsagkjede sliper. 85Watt

107480 Kraftig Borhammer/drill/meisel fra ELITE - Leveres i praktisk oppbevaringskoffert.

107481 Elektrisk høvel - 650W fra ELITE

107483 Bajonettsag 750W fra ELITE - for saging i tre, plast og metall

107487 Søyleboremaskin med 5 hastigheter fra ELITE. 250 W

107488 Batteridrevet skrutrekker 4.8V med led lys i front, med 4 bits fra ELITE

107628 2 stk optiske trådløse seriekoblede røykvarslere Godkjent iht EN14604 Inkl. batterier

107781 Trykkluftslange i trommel med nippel og hurtigkobling på hele 20 meter.

107970 Hidra krepseteine "Yrkesfiskerens valg"

107971 Hidrateinen - markedets mest solide og effektive hummer- og krabbeteine."Yrkesfiskerens valg".Komplett med synketau og dobbe

108002 Hageslangesett - komplett sett med adapter, slangebro og sprøyte. 15 meter. 6 bar

108296 Megafon med sirene, musikk og justerbar lyd.

108395 LED BBQ lampe med 2 vendbare hoder

108510 Blodtrykksmåler til håndleddet fra AEG

108914 Krabbekoker / hummer til gass - settet inneholder: Kraftig gassbrenner, gryte 39 liter, sil og regulatorsett.

108965 Utepeis for hage og hytte.

108968 Bålpanne med grillrist og stativ.

108976 Black&Decker kompressor - for lettvint bruk av de fleste typer trykkluftsverkstøy

108994 Mørtelblander inkludert visp fra ELITE

109043 Sukkerspinnmaskin - en garantert suksess!!

109044 Popcornmaskin i nostalgisk utførelse - få kinofølelsen hjemme!

109055 Jaktstatue - en STOR og flott dekorasjon til hytte og hjem

109056 Ørnefamilie - flott dekorasjon til hytte og hjem

109075 Armbåndsur - LED sportsur i 80-talls retrostil . Vanntett 30m. Bred rem i rustfritt stål og urskive som viser tiden både analogt og i LED display.

109157 Verktøysett til luftkompressor med 5 powertools + stort tilbehørssett

109214 Motorsag fra ELITE, bensindrevet. Oregon kvalitetssverd og kjede. 1.2 KW.

109353 Fastnøkkelsett - fargekodet i chrome vanadium. 6-19mm

109383 Bordsag med stativ fra ELITE. 1600W

109384 Gjæringsagbord fra ELITE. Høydejustering 940 - 1130 mm

109385 Kombislipemaskin fra ELITE. 350W

109386 Spikerpistol for trykkluft 55-90 mm 1/4" fra ELITE

109388 Dykkspikerpistol m/koffert fra ELITE

109517 Veggur- supertøft veggur utformet som et sagblad!

109522 Solid mobil verktøyvogn fullstappet med masse kvalitetsverktøy i krom-vanadium. Syv skuffer hvorav de fem øverste er proppfulle med verktøy. Fire solide gummihjul

109565 Redskapsbod på 4,5 m2 for hagen din. Lang levetid og lite vedlikehold

109603 Sovepose med trekk fra King Camp

109681 Rotting hagemøbelsett i flettet plastrotting. Inkludert puter.

109693 Nostalgisk ror 52x52x5cm

109818 Varmepumpe / aircondition fra Hyundai. On/Off modell. Spar strømregningen med inntil kr 5.000 i året.

109886 Luftslangeforlenger - manuell slangetrommel på hele 30 meter

109918 Gressfjerner/løkplanter

109996 Dryppvanningssystem med 10.5 liters vanntank og 5 meter vanningstube

110040 Solcellelykter - HELE 10 stk med jordspyd. Høyde: 40 cm.

110042 Solar vindspinner - nydelig i hagen din!

110066 Chesterfield - 3-seter og 2 stoler

110149 Øks/ slegge, fiberglass sett, 4 deler.

110150 2 økser, 1 kløyve og 1 slegge i topp kvalitet

110165 Daybed- stor dagseng i kunstrotting,inkludert puter!

110475 Sofatrekk, forny din sofa på 1-2-3

110478 Sofatrekk, forny din sofa på 1-2-3

110617 Damrenser - slik suger du bunnfallet enkelt opp

110659 Northmark© presisjonsirkelsag - 450W

110750 Baderomsinnredning med heldekkende servant - skuffeseksjon, skap, speil og servant. Produsert i slitesterke fuktbestandige sponplater.

110754 Luftfukter med 12 LED lys - for bedre luftfuktighet for dine kjæledyr

110783 Digitalt videokamera - 5 MP CMOS sensor

110804 Portabelt kjølesystem ved hjelp av tåke - perfekt for blomster, utendørs aktiviteter og varme husdyr

110816 Youghurtmaskin - lag din egen youghurt!

111202 Høytrykkspyler. 100 bar. 1800 watt.

111248 Byggkompressor - oljesmurt med stor kapasitet for håndverkere, garasjer og verksteder

111522 Dameklokke - 3 supertrendy klokker med bred silikonreim og skinnende "diamanter" rundt skiven.

111527 Smartstasjon - denne gjør iPhonen og iPaden din til en fasttelefon.

111619 Hullsagsett i koffert. 31 deler

111624 Løftebukk til snøfreser, ATV, plenklippere og motorsykler

111633 Veggoppheng for sikker oppbevaring av dine "power tools". 6 stk opphengsmuligheter

111678 Symaskin fra Beldray - inkludert 200 delers komplett sysett. 12 sting

111682 Karbonmonoksid alarm med LCD-display

111683 "Tatoveringssett" - lag dine egne midlertidige tatoveringer på en proff måte! 38 farger

111782 Trådløs værstasjon med regn- og vindmåler, samt trådløs overføring av temperaturer

111941 Fangline - 2 stk - 12mmx6mtr

111942 Fangline - 2 stk - 10mmx5mtr

112028 Fontene i nostalgisk design.

112039 Sovesofa- flott sofa som enkelt gjøres om til dobbel sovesofa. Grå

112055 Nydelig veggskilt i metall med 3D-effekt - BUTTERFLY

112062 Brekkjernsett, 5 deler

112063 Kraftig multifunksjonsverktøy m/tilbehør for luft - mange bruksområder

112064 Kutteskiver med diamantblad - 20 stk i oppbevaringseske

112069 Ryggsprøyte - 15 liter

112072 Sementblander med elektrisk motor - solid blander med god kapasitet. 375 W. 28 U/min. Kapasitet: 120 liter

112091 Servantbatteri - Ettgrepsbatteri av forkrommet messing

112093 Kjøkkenbatteri - Ettgrepsbatteri av forkrommet messing

112094 Ultrasonisk jagere for mus, mygg og fluer. 3 stk

112101 Værhane med ørnemotiv - Nydelig tilbehør til hus og hytte

112102 Værhane med jeger og hundemotiv - Nydelig tilbehør til hus og hytte

112104 Terrasse med gjerde i vedlikeholdsfritt WPC – 5 kvm, enkel å montere

112213 Salad Chef - den enkleste måten til fantastiske salater og retter

112216 Adapter for DAB+/FM stereo radio

112217 Trådløs værstasjon med regn- og vindmåler, samt trådløs overføring av temperaturer

112219 Solar hagelykter 4 stk - nydelig i hagen din!

112260 Sløyebord med vanntilkobling via hageslangen

112279 Solar lampe i nydelig rotting utførelse

112294 Malepensler - komplett sett til maling både ute og inne. 20 deler

112314 Sykkeltilhenger - universal

112541 Trond Moi - Biffbestikk i 18/0 rustfritt stål til 4 personer

112900 Hullbor og fresesett i 17 deler

112901 Skrujernsett bestående av 9 deler

3010813 Kikkert med god rekkevidde. 10 x 50

3010958 Rollei Sportsline 62, orange - Vanntett kamera med doble LCD displayer!

3011177 Goliath Court str 38 - trendy fritidssko

3011383 Pumpekanne 1,9 L

3011394 Pedalbøtte i flott utførelse. Kapasitet: 5 liter

3011396 Værstasjon med radiostyrt klokke, kalender og tråd

3011675 Bitssett 31 deler Hitachi

3011676 Bor og pluggsett i 300 deler

3011677 Verktøysett i 11 deler

3011679 Kabel H05VV-F 3X1.0mm2 med inntrekk. 16,5 meter

3011687 KOBOLT komplett borsett på 15 deler

3011689 Bits- og pipesett med skralle i høykvalitets chrome vanadium

3011692 Komplett gjengeverktøysett på 33 deler

3011694 Teinetau 30 meter med flottør. 5mm

3011697 Sykkelbag

3011698 Sluk- og spinnersett til ferskvann

3011724 Vannkaraffel

3011727 Biffbestikk til 6 personer

3011728 Svetteslange med trykkontroll for økonomisk og nøyaktig vanning. 20 meter

3011729 Elektronisk vanningstimer

3011730 Trykksprøyte 5 L

3011731 Terrassevarmer 2000 W med stativ. Knallflott terrassevarmer med kvartsvarme som varmer personer og objekter den treffer.

3011732 Terrassevarmer 1500 W. Til oppheng på vegg. Flott terrassevarmer!

 

Etterhvert som jeg skrur sammen tingene/tar ting i bruk, eller rett og slett bare finner ut at jeg vil prøve dem ut vil jeg komme med en utalelse bassert på mine erfaringer med produktet - dette sett i forhold til pris/kvalitet/bruksanvisning/monteringsanvisning/annonse fra NH eventuelt annet som måtte komme opp.

Listen er sortert på produktnummer til netthandelen.

Jeg vil kommentere objektivt og konstruktivt om de enkelte varer, og ber om eventuelle svar underveis og blir lagt på samme nivå. Sklir dette ut vil det blir rapportert og eventuell bruker av forum kan risikere og bli kastet ut.

 

Mvh

 

Netthandel medlemsnummer #3203289

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...