Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvite eller svarte felger?

danny123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde tatt de svarte. Syns hvite felger er litt småharry. Men kun min mening :)

7165216[/snapback]

Er litt enig med deg, pluss at hvite felger er liksom den typiske rallyfargen. Jeg vil ikke akkurat kalle din bil for rallybil(no offence), og i tillegg synes jeg de svarte felgene helt klart passet best! :)

Skrevet

hehe :!: nei det ekke akkurat nå rallybil nei :!:

men har en del planer med bilen da. :) så dere får se i forumene her fremover :D

takk for svar forresten. :)

Skrevet (endret)
Ville gått for de svarte jeg også.. De var særs stilige. Hva slags merke og hvem selger de? ;)

7172769[/snapback]

felgene heter wolfrace urban racer selges på wolfrace

Endret av danny123
Skrevet

Hvite felger kan være tøft. Men passer best på mindre biler, eller som det ble nevnt tidligere, på "rallybiler". Svart er definitivt best av disse på baleno.

Skrevet
Må bare si at de svarte var helt sinnsykt gromme.. Skulle bare vist om dem da jeg kjøpte rims også :hrm:

Du burde slå til på de altså :)

7185626[/snapback]

takk. ja går nok for de ja eller så blir det disse :)

wolfrace felgene koster i overkant av 10 lapper inkl dekk, mens ASA felgene koster 5800+dekk

hvilken av de synes dere er fetest?

post-39607-1162467596_thumb.jpg

post-39607-1162467615_thumb.jpg

Skrevet

Blir jo ca samme prisen på begge felgtypene med dekk. ASA felgene er tøffe, men begynner å bli en del som har dem. Moro med noe som ikke mange andre har også :) Men for all del..velg det du selv liker best selvfølgelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...