Gå til innhold

Nye puter til Koss Porta Pro


knuthfk

Anbefalte innlegg

Etter 6 trofaste år med mine PortaPro hodetelefoner og utallige manøvre med nål og tråd for å lappe sammen putene, er det på tide å innse at jeg bare må ha nye. Regner med det er mange med samme problem, noen som har skiftet disse? Hvos får man tak i nye? Går vel ikke på garanti?

 

googlet og fant svar: https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t444629.html

Endret av knuthfk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet ikke hvor du kan få tak i de.. Koss porta pro har jo da bare verdens dårligste garanti og da.. "livstidsgaranti", som ikke dekker noe annet enn fabrikkskader og lydfeil.

7168100[/snapback]

 

Der jeg jobber så er det livsgaranti på deler. Dvs. at hvis en kunde kommer inn og et høyttaler element er føka så får han et nytt. Da må han lodde. Vi kan evt. lodde det for 50kr

Lenke til kommentar
vet ikke hvor du kan få tak i de.. Koss porta pro har jo da bare verdens dårligste garanti og da.. "livstidsgaranti", som ikke dekker noe annet enn fabrikkskader og lydfeil.

7168100[/snapback]

 

Der jeg jobber så er det livsgaranti på deler. Dvs. at hvis en kunde kommer inn og et høyttaler element er føka så får han et nytt. Da må han lodde. Vi kan evt. lodde det for 50kr

7171894[/snapback]

 

okei.. det er vel ikke umuli at noen butikker er litt slakkere på trådene, og reparer selv,

der jeg har vært har jeg fått beskjed om å dra dit peppern gror. også det at noen personer kanskje også er litt mer vilig til å hjelpe deg, er positivt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...