m4nia Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Heisann! Jeg har en counterstrike source cdkey klar til bruk. Det eneste problemet mitt er at jeg ikke har en DVD som man trenger for å installere spillet på steam. Da jeg først skulle installere det, merket jeg at det stod Da gikk jeg bare til en kompis og lånte den dvden, men så lett var det ikke. For jeg lånte "Half-Life 2" dvden av kompisen min (den nesten alle har, som spiller source). denne dvden virket ikke med denne cdkeyen så nå vet ikke hva jeg skal gjøre :/ "Counter-Strike Source CD or DVD" som det står der er altså ikke det samme som "Half-Life 2 DVD" som de fleste har... så... er det noen som vet hva jeg kan gjøre? evt. noen som har ett MINI-IMAGE som gjør at jeg kan installere dette TAKKER :!:
Litek89 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hvis du har alt lovlig og har en konto kan du bare laste det rett ned fra Steam og installere det... Enkelt og greit
m4nia Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 funker desverre ikke så lett... steam har begynte (for en stund siden) med noe nytt... for en stund siden kjøpte jeg f.eks. "counter-strike anthology" og da måtte jeg ta inn cden for å installere det.. det hjelper desverre ikke bare med cdkey lenger
aspic Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Så hva gjør folk som har kjøpt spillet over steam da? Er rareste feilmeldinga jeg har sett egentlig.. Tror ikke cd'n har noen sammenheng med cd keyen din heller.. RART =o Endret 28. oktober 2006 av aspic
m4nia Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 kjøpe over steam og kjøpe i butikken er to forskjellige ting vettu det er tre alternativer som jeg vet om: - kjøpe hl2, og få med source - kjøpe source dvdn/cdn og få med source - kjøpe over steam, da trenger man ikke cd/dvd og jeg havner da i midten der
Lakus Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Er jo en ide og ta vare på Cd/DvD når man kjøper spill i butikk da ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå