Tom Ames Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei, har et pat mld'er som lgger i utboks merket "sender". Hvordan får jeg slettet disse? Grunnen til at de ikke ble sendt er at jeg la inn navn med vanlig hustlf nummer. Den originale mld'en som jeg sendte med flere mottakere er slettet. Det finnes ikke et "slett" alternativ i utboks, så nå har jeg utboks ikonet på forsiden av mobilen hele tiden
Iverss Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Har hatt et par tlf med Symbian OS. Samme problemet på de 2 første, det la seg en mld som jeg ikke fikk fjerna. Vist "c" ikke funker, så fant jeg ut at det eneste jeg måtte gjøre var og ta backup av alt og gj.opprette system innst.
Chivas Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Mener å ha hatt ett par meldinger der selv. Hvis jeg husker riktig, så markerte jeg alle meldingene og valgte slett (evt. 'c' ..?)
theDurkan Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Først må du vel velge Avbryt sending før du kan slette dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå