Gå til innhold

Mine Erfaringer Av Fifa07 X360


arash23

Anbefalte innlegg

hei skaft mæ fifa07 (æ va Pes6 fans! ) og den va jævlig bra Anbefales .

den va bedre enn de ander fifaen . altså jeg har bare fifa07på pc.

spilte circa 50 kamper og er veldig fornøyd med det . ska skaff mæ xbox live (gold memmber) over helga. useren min på xbox live er (arash jooje) husk Spacen. den som vil spille mot mæ bare legge mæ til.

altså jeg har ikke spilt Pes 6 kanskje den e bedre enn fifa men æ anbefaler dokker fifa07 og garantere det. æ veit at pes 6 er bedre æ hadde pes fra 1 versjonen og synes den eier fifa men fifa07 for x360 er noe annet . når du spiller og springer med ronaldinho er det dritt gøy for at han ser jo akkurat som han altså DRITT bra Anbefales.men æ skaffer mæ pes6 også snart! for at det går ikke an å spille fifa med venner .

 

Fifa : Single Player,Xbox live (Eier)

PES6: multiplayer, Gameplay(Eier)

 

Snx Gutta!

Endret av arash23
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Live opplegget på Fifa er veldig bra.... MEN.... Der er et problem.... Hvilken som helst kan avslutte kampen visst de ligger under.. DVS at vist du leder hele kampen med 2-1 og der er 2 minutter igjen av kampen, så kan motstanderen berre avslutte spillet ag du sitter der igjen stum og irritert... Dette skulle ikke vær lov synes jeg... Skal du spille live, så burde man spille HELE kampen... :hrm:

Lenke til kommentar

jeg kjøpte meg Fifa07(xbox360) for jeg er skikkelig Fifa fan.. Men ble egentlig litt skuffet, ikke over grafikk og spillmotor, men over at fintene er borte?? eller er det bare noen nye knapper?

 

Og i tillegg at det er forandret litt på knappenes funksjoner.. det å bytte spiller er ikke lenger a (grønn knapp) og jeg må bruke stikken til å styre spilleren, jeg liker best å bruke pad på det.. går ikke ann å forandre, har ihvertfall ikke funnet ut av det. Det gikk ann på vm versjonen av Fifa.. Noen som kan hjelpe meg litt, eller har jeg rett når det gjelder finter og kontrollen?

Lenke til kommentar
jeg kjøpte meg Fifa07(xbox360) for jeg er skikkelig Fifa fan.. Men ble egentlig litt skuffet, ikke over grafikk og spillmotor, men over at fintene er borte?? eller er det bare noen nye knapper?

 

Og i tillegg at det er forandret litt på knappenes funksjoner.. det å bytte spiller er ikke lenger a (grønn knapp) og jeg må bruke stikken til å styre spilleren, jeg liker best å bruke pad på det.. går ikke ann å forandre, har ihvertfall ikke funnet ut av det. Det gikk ann på vm versjonen av Fifa.. Noen som kan hjelpe meg litt, eller har jeg rett når det gjelder finter og kontrollen?

7196434[/snapback]

Det skal jo gå ann å forandre... Tror hvis du går inn på My Fifa --> Xbox 360 controller, så skal det være noen valg der

Lenke til kommentar
Live opplegget på Fifa er veldig bra.... MEN.... Der er et problem.... Hvilken som helst kan avslutte kampen visst de ligger under.. DVS at vist du leder hele kampen med 2-1 og der er 2 minutter igjen av kampen, så kan  motstanderen berre avslutte spillet ag du sitter der igjen stum og irritert... Dette skulle ikke vær lov synes jeg... Skal du spille live, så burde man spille HELE kampen...    :hrm:

7176325[/snapback]

 

 

Ja.. skal være enig i det. Men hvis motstanderen avslutter kampen, får du seieren.

 

Husk at hvis du avslutter veldig tidlig, pga feks lagg, får du ikke høyere dnf. Så hvis det lagger, avslutt tidlig. Ikke taper du kampen da heller, men hvis du venter til litt ut i kampen taper du automatisk, selv om stillingen skulle være 0-0.

 

Sånn er det ihvertfall på NHL2007, og jeg ser ikke noen grunn til at det skal være annerledes her

Lenke til kommentar
jeg kjøpte meg Fifa07(xbox360) for jeg er skikkelig Fifa fan.. Men ble egentlig litt skuffet, ikke over grafikk og spillmotor, men over at fintene er borte?? eller er det bare noen nye knapper?

 

Og i tillegg at det er forandret litt på knappenes funksjoner.. det å bytte spiller er ikke lenger a (grønn knapp) og jeg må bruke stikken til å styre spilleren, jeg liker best å bruke pad på det.. går ikke ann å forandre, har ihvertfall ikke funnet ut av det. Det gikk ann på vm versjonen av Fifa.. Noen som kan hjelpe meg litt, eller har jeg rett når det gjelder finter og kontrollen?

7196434[/snapback]

Det skal jo gå ann å forandre... Tror hvis du går inn på My Fifa --> Xbox 360 controller, så skal det være noen valg der

7196604[/snapback]

 

det har jeg prøvd, men alternativet er noen helt andre knapper en hva som jeg er vant til, da skyter du plutselig med blå tror jeg :)..

Spilte noen kamper i går og det gikk forsåvidt greit, men missliker virkelig at det ikke går ann å finte lenger, bare rykke til siden :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...