maxM Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei, har ett problem når jeg spiller CS. Jeg kan ikke trykke flere taster inn samtidig. Altså hvis jeg vil gå til vesntre og framover sammtidig går ikke det, da må jeg trykke vekselvis på w-a-w-a-w-a osv. Utrolig iriterende. Jeg har restarta dataen, restarta Steam, satt keybord til Default men ingen av disse hjelper. Noen som har en løsning eller idè på hvordan jeg kan løse dette? Mvh maxM Endret 26. oktober 2006 av maxM
Thor. Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvilket tastatur er det? Visse tastaturer er slik fordi de ikke er laget for spilling
maxM Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har jo brukt det med glans før, begynte og fjuske i CS for 1 time siden. Jeg har standard Keytronic tastatur bilde
Gissan Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Har hatt det slik en gang før jeg også, men husker ikke hvordan jeg fikset det. Tror det var noe med shift / ctrl eller alt.
kjehaako Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Forsøkt å fjerne tastaturet i enhetsbehandling, for å så legge det til igjen? Ingen spesiell grunn til at jeg tror det funker, men lang erfaring med Windows' oppførsel, derimot.
maxM Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Ingen av di alternativene fungerte desverre. Samma driten fortsatt. Flere? Jeg er åpen for alt, ingen svar er for dumme (tror jeg)
maxM Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Det funka ikke det heller. Så da veit vi at det er software det er problemer med, eller instillinger. Jeg tenkte det kunne være en driver, men den blei oppdatert og ingen forskjell. Begynner å bli mektig irritert på ett så idiotisk problem. Endret 29. oktober 2006 av maxM
maxM Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Det gidder jeg ikke. Jeg driter heller i CS enn og formatere en gang til. Får prøve å slette hele steam og se om det hjelper.
maxM Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Jess da. Reinstalere Steam fikk alt til å funke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå