Gå til innhold

Cs cheats.


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve hvordan dette virker, og om man virkelig kan få flere frags på denne måten, leter etter wallhack og aimbots generelt. Så om noen har noenlinker til sider! Setter pris på om det ikke kommer for mye diskusjon hvorvidt dette er moralsk riktig osv. Opprett egen post for det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah!

Håper du blir banner fra maaange servere i all fremtid og litt lengre. (bare lei av alle som jukser). hvorfor prøve. du kan jo spille singleplayer med autoaim på? Eller skal det så mye til å tenke seg hvordan det er å se folk gjennom vegger?

Helt sikkert kjempegøy for folk som ikke ser sporten i å konkurrere på likt grunnlag.

Lenke til kommentar

Hutre: Jeg har ikke sakt jeg skal jukse, jeg jukser aldri!!! Men jeg vil prøve og se hvordan det virker, hvordan skal jeg tenke meg fram til det? Desuuten ba jeg om at ingen skulle poste meningene sine her! Lag en egen post hvis du så absulutt må ytre dine meninger!

 

Boris: Jeg kan jo ikke skrive cheats! Da kommer det opp til alle spill dah! OGC virker heller ikke!

 

[ Denne Melding var redigert av: Teben på 2002-11-08 16:28 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 16:18, skrev Teben:

Hutre: Jeg har ikke sakt jeg skal jukse, jeg jukser aldri!!! Men jeg vil prøve og se hvordan det virker, hvordan skal jeg tenke meg fram til det?


 

Men hvordan skal du prøve det uten å jukse? Det er jo et paradoks i seg selv.

(botgame eksludert, seff)

 

 

Quote:

Desuuten ba jeg om at ingen skulle poste meningene sine her! Lag en egen post hvis du så absulutt må ytre dine meninger!


 

Noenlunde fritt forum. Du kan ikke bestemme dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...