Gå til innhold

Pris og Aldersgrense i Age Of Conan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leste litt her på gamer om age of conan og ble helt fortrylt! :dribble:

Lurte bare på om noen vet spesific releasee, Aldersgrense og betalingsmetode eller pris..

takk på forhånd

Endret av knadis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Age of Conan slippes i løpet av andre kvartal 2007. Prisstruktur er ikke kunngjort, men det forventes at den ligger på samme nivå som World of Warcraft. Når det gjelder aldersmerking (PEGI) så er heller ikke dette offentliggjort, men jeg vil tippe 16+.

Skrevet (endret)
Age of Conan slippes i løpet av andre kvartal 2007. Prisstruktur er ikke kunngjort, men det forventes at den ligger på samme nivå som World of Warcraft. Når det gjelder aldersmerking (PEGI) så er heller ikke dette offentliggjort, men jeg vil tippe 16+.

7158204[/snapback]

Erling Ellingsen (produktsjef i Funcom, som mange her bør kjenne igjen :) ) bekreftet på Electroworld at aldersgrensen her i Norge blir 16+. Release-vinduet er mars til mai 2007, så ikke heeelt andre kvartal, men nesten ;) Endret av eXZire
Skrevet
Erling Ellingsen (produktsjef i Funcom, som mange her bør  kjenne igjen :) ) bekreftet på Electroworld at aldersgrensen her i Norge blir 16+. Release-vinduet er mars til mai 2007, så ikke heeelt andre kvartal, men nesten ;)

Oki, jeg hadde ikke fått med meg at Ellingsen hadde gått ut med det. Takk for tipset :-)

Skrevet
Erling Ellingsen (produktsjef i Funcom, som mange her bør  kjenne igjen :) ) bekreftet på Electroworld at aldersgrensen her i Norge blir 16+. Release-vinduet er mars til mai 2007, så ikke heeelt andre kvartal, men nesten ;)

Oki, jeg hadde ikke fått med meg at Ellingsen hadde gått ut med det. Takk for tipset :-)

7158711[/snapback]

Er det sånn monthly fees??

Skrevet (endret)
Jeg leste litt her på gamer om age of conan og ble helt fortrylt! :dribble:

Lurte bare på om noen vet spesific releasee, Aldersgrense og betalingsmetode eller pris..

takk på forhånd

7158075[/snapback]

Når det gjelder betalingsmetode så er man nødt til å bruke ett bank kort sånn i første omgang. (Visa,Mastercard etc)

Om man vil få kunne bruke gamecards er ikke bekreftet enda.

Edit: Fant dette på forums.ageofconan.com nå.

Yes, as someone commented above we will most likely have some form of alternative methods for payment. PaybyCash and game cards are certainly options that we are actively exploring, we will announce details on that kind of thing much closer to launch.

Så da ser det ut til att det "ordner" seg for folk som av en eller annen grunn ikke har /ikke får ha bank kort.

Endret av o(O)phus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...