Gå til innhold

Ferdig sonet - akseptert av samfunnet?


Anbefalte innlegg

Jeg syns man skal bli akseptert av samfunnet etter man har gjort noe sånt, faktisk. Hvis du kan f.eks. gå et par på skole i fengselet, så vil det være veldig bra! Jeg tror det hadde blitt veldig bra hvis flere fanger kunne gjøre det, gå på skole og prøve seg på nytt igjen i samfunnet når de har sonet ferdig. Selvom ofrene av disse kriminelle forståelig nok ikke trolig ville delt samme syn, så tror jeg det hadde vært det beste for samfunnet. Istedenfor å utvikle flere kriminelle tendenser sammen med medfanger mens du soner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man hadde nok fått med seg hvilket part i han var i fra uansett, men det man gjerne ser på som ironisk her er at FRP profilerer seg bl.a. med strengere straffer, mer politi og er mer på hugget for å straffe forbrytere i større grad.

7162557[/snapback]

Nå har jo vedkommende sagt at han fikk altfor mild dom. ;)

7162802[/snapback]

Ja, fikk Mad Wolf Magnux med seg dette?

 

Han har selv valgt å ha en offentlig jobb, så om det plager han så mye bør han trekke seg tilbake.

Da han ble intervjuet virket det ikke som han tenkte så mye på seg selv. Han mente visst at han fikk som forventet, og han hadde aldri gått inn for å skjule det. Han gikk bare ikke rundt og "skrøt" av at han var dømt for mord.

 

Så det blir feil av deg å rakke ned på ham slik, for han klaget vel aldri over det som skjedde, bortsett fra at han var redd for at de kunne bli en byrde for partiet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...