Gå til innhold

Ramme på 50x75?


Anbefalte innlegg

Japan Photo har et veldig bra tilbud på fremkalling av 50x75 cm stort bilde. Kvaliteten blir faktisk ganske bra. Noe svake farger synes jeg, men helt ok til den prisen. Problemet nå blir å finn en ramme. Ikea har bare 50x70. Skeidar fant jeg ikke noe på.

 

Hvilke butikker har rammer til gunstige priser i denne str.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Japan Photo har et veldig bra tilbud på fremkalling av 50x75 cm stort bilde. Kvaliteten blir faktisk ganske bra. Noe svake farger synes jeg, men helt ok til den prisen. Problemet nå blir å finn en ramme. Ikea har bare 50x70. Skeidar fant jeg ikke noe på.

 

Hvilke butikker har rammer til gunstige priser i denne str.?

7152135[/snapback]

 

Pussig at du spør. Har nettopp (under en time) handlet en klips ramme til samme størrelse fremkalt hos JP. La merke til at det var fujifilm som var brukt som fotopapir...

 

Jeg kjøpte rammen hos noe som heter Winterborg i kristiansand. Kostet 150,-. MANGE fotobutikken (ikke Japan Photo) har slike enkle rammer.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har sjekket med Winterborg. De har IKKE ramme på 50x75 cm. Har også sjekket med JapanFoto, Ikea, Elite Foto, Fotovideo.no og Skeidar. Er dette et rammestr vi bare kan drømme om? :cry:

 

 

Japan Photo har et veldig bra tilbud på fremkalling av 50x75 cm stort bilde. Kvaliteten blir faktisk ganske bra. Noe svake farger synes jeg, men helt ok til den prisen. Problemet nå blir å finn en ramme. Ikea har bare 50x70. Skeidar fant jeg ikke noe på.

 

Hvilke butikker har rammer til gunstige priser i denne str.?

7152135[/snapback]

 

Pussig at du spør. Har nettopp (under en time) handlet en klips ramme til samme størrelse fremkalt hos JP. La merke til at det var fujifilm som var brukt som fotopapir...

 

Jeg kjøpte rammen hos noe som heter Winterborg i kristiansand. Kostet 150,-. MANGE fotobutikken (ikke Japan Photo) har slike enkle rammer.

7154327[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Kjøp en litt for stor ramme og bruk passepartout med 50x75 cm åpning. Eventuelt gå til et rammeverksted å bestill etter mål. Det er også mulig å lage ramme selv dersom du kjøper rammelist, har sagbukk med 45 graders sagspor og litt fingernemhet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...